נעצרה חשודה בחילול קברו של עמית בן יגאל ז"ל

תושבת ראשון לציון בת 41 הובאה למעצר לאחר שהמשטרה עצרה אותה בחשד שחפרה בקברו הטרי של חלל צה"ל האחרון. מחר היא תובא לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשון לציון

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/20 19:47 כד באייר התשפ

נעצרה חשודה בחילול קברו של עמית בן יגאל ז"ל
הלוויתו של החייל עמית בן יגאל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

משטרת ישראל עצרה חשודה בחילול קברו של חלל צה"ל עמית בן יגאל ז"ל חקירה מורכבת של משטרת ישראל הביאה הערב למעצרה של תושבת ראשון לציון בת 41, בחשד שביום חמישי האחרון חפרה וחיללה את קברו של חלל צה"ל, עמית בן יגאל ז"ל, הקבור בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב. החשודה נלקחה לחקירה בתחנת המשטרה ברמלה ומחר היא תובא לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשון לציון.

כזכור, בשעות הערב של יום חמישי האחרון התגלו סימני חפירה על חלקת הקבר של סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב. המשפחה עודכנה באופן מיידי ואביו הגיע לבית העלמין מלווה בגורמי הצבא. נציגי הרבנות הצבאית הגיעו למקום ווידאו כי כבוד המת לא חולל. כך דיווח הערב דובר צה"ל.

אביו של עמית ז"ל סיפר כי חשש שמא גופת בנו נחטפה מהקבר. את הידיעה על חילול קברו הטרי של בנו, קיבלו בזמן שבני המשפחה שוחחו עם אלוף פיקוד צפון וקצינים נוספים. האלוף ביקש לעצור את השיחה ולקח את ההורים לחדר צדדי בו בישר להם על חילול הקבר.