בנט נפרד ממשרד הביטחון: "נתתי את כל שיכולתי לתת"

בשעה זו מקיים נפתלי בנט פגישת חפיפה עם בני גנץ שיחליפו בתפקיד שר הביטחון. בנט כתב פוסט פרידה קצר: "עבורי כל רגע בתפקיד: בדחיפת מבצעים, בביקורי לוחמי צה"ל בשטח, במפגשי תושבים - הייתה זכות גדולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/20 18:58 כג באייר התשפ

בנט נפרד ממשרד הביטחון: "נתתי את כל שיכולתי לתת"
החלפת תפקידים. בנט וגנץ, צילום: ללא

ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון הנכנס, בני גנץ ושר הביטחון היוצא, ח"כנפתלי בנט, ערכו פגישת חפיפה לקראת טקס החילופים הצפוי מחר. בנט נפרד היום מתפקידו כשר הביטחון וכתב בעמוד הפייסבוק: "סיימתי. נתתי את כל שיכולתי לתת כשר הביטחון שלכם, כדי לשמור עליכם, אזרחי ישראל. עבורי כל רגע בתפקיד - בדחיפת מבצעים, בביקורי לוחמי צה״ל בשטח, במפגשי תושבים - הייתה זכות גדולה. אני מבטיח לכם שבכל מקום בו אהיה אמשיך להיות חייל של עם ישראל".

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/posts/3096094457078868

עוד כתב לקראת המפגש עם בני גנץ: "המשימה העיקרית שלי ביממה הקרובה היא להכין את העברת המקל של משרד הביטחון לשר הביטחון הנכנס בני גנץ, על מנת לעזור לו להצליח בתפקידו. כשר הביטחון נשאתי על כתפיי - ועודני נושא עד לרגע עזיבתי - את האחריות הכבדה ביותר שקיימת - ביטחון מדינת ישראל. המשימות הן גדולות וחשובות, ואויבי ישראל אינם עוצרים לרגע. בעניין זה אין קואליציה ואין אופוזיציה. הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל".

היום נפרדו גם כל מפלגת ימינה מהקואליציה, לאחר ימים ארוכים בהם הטיחו אשמות בנתניהו שלא היה נון לדבר אתם ולהציע להם תפקידים משמעותיים. חבר הכנסת איילת שקד יצאה נגד נתניהו היום בהשבעת הממשלה על כך שזנח ארבעה נושאים חשובים לגוש הימין שבראשם החלת הריבונות שלא נכללה בקווי היסוד של הממשלה.