ניצן הורביץ לכיפה: "מה שהרב לוינשטיין עושה זה פשע"

יושב ראש מרצ מתייחס לראיון של הרב לוינשטיין בכיפה וטוען: "טיפולי המרה עלולים להוביל לאובדנות" ומבהיר לבני ובנות הנוער של הציונות הדתית: "אין שום פסול אם נער או נערה נמשך או נמשכת לבן או בת מינו"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 10/05/20 22:55 טז באייר התשפ

ניצן הורביץ לכיפה: "מה שהרב לוינשטיין עושה זה פשע"
צילום: כיפה

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורביץ מגיב לראיון של הרב יגאל לוינשטיין בכיפה ומסביר כי הטיפולים הפסיכולוגים שמציע ראש המכינה בעלי מסוכנים לבני הנוער: "לוינשטיין אובססיבי וחוזר על זה פעם אחר פעם,

"סביבה שמציגה להם את כל הדבר הזה של הומוסקסאליות כאיזשהו דבר רע איום ונורא ושיקרה משהו נורא להם, לבני משפחותיהם ולכל סביבתם אם הם לא יעשו מאמץ להשתנות, כמו שלוינשטיין אומר בעצמו, הוא הרי מורה, מחנך ומנהל מכינה. 

אין פלא שבאווירה כזו, וזה לא רק במגזר הדתי, אלא בכל מיני מקומות ולא רק בישראל זה בכל מיני מקומות בעולם, כשיש אובססיה של הסביבה אז נערים או כאלה שאין להם מספיק יציבות בחיים אומרים 'טוב, אם כולם אומרים לי שזה כל כך נורא, אני אלך ליועץ או לרב לעשות טיפול'. הבעיה שאנחנו יודעים מניסיון עשיר של עשרות שנים שהטיפולים האלה רק מגבירים את המצוקה של אותם נערים ונערות, ולבסוף זה יכול להגיע גם לניסיונות של פגיעה עצמית ואובדנות. לוינשטיין אובססיבי וחוזר על זה פעם אחר פעם, וצריך לבדוק פעם למה הוא כל כך חופר בנקודה הזו, ומה שהוא עושה כאן זה בבחינת פשע. 

לא רק שאין שום פסול אם נער או נערה נמשכ.ת לבן מינו. זה לגמרי נורמלי כמו כל סוג של קשר אחר. וכמו שאני בא לרב יגאל לוינשטיין ואומר לו שזה לא בסדר ההוא נמצא עם אישה ולא בסדר האופן שבו הוא מנהל את משפחתו, אין לו שום זכות לבוא אלי או לכל אדם אחר ולהגיד שמה שהם עושים או מה שהם חשים זה דבר פסול. 

הכי חשוב להגיד לנוער הדתי שמקשיב שלי יש ניסיון בזה כי גם אני הומו, ויש לי בן זוג, משפחה וחברים והכל בסדר. לא צריך להקשיב לכל מיני אנשים שמפחידים אתכם כי זה רק יגרום למצוקה גדולה יותר". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן