באל על מבקרים את נתניהו, ולא יחדשו את הטיסות עד סוף חודש מאי

בחברת התעופה מבקרים את ראש הממשלה, על כך שלא העניק הקלות לענף התעופה, מבין ההקלות שנתנו למשק. הטיסות המסחריות לא יחודשו עד סוף החודש

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 05/05/20 20:22 יא באייר התשפ

באל על מבקרים את נתניהו, ולא יחדשו את הטיסות עד סוף חודש מאי
נתב"ג ריק, צילום: אבי דישי / פלאש 90

חברת התעופה הישראלית אל על מודיעה הערב (ג') כי היא לא מחדשת את טיסותיה המסחריות עד לחודש מאי. לטענת החברה, הסיבה בגינה היא איננה מחדשת את הטיסות היא עקב כך שאין בהקלות שהוצגו אמש על ידי ראש הממשלה הקלות שרלוונטיות לענף התעופה. עם זאת, בחברה הודיעו כי ימשיכו להפעיל את טיסות המטען כרגיל. 

"נוכח העובדה שההקלות אשר פורסמו על ידי משרד הבריאות אתמול, 4 במאי 2020, אינן כוללות הקלות ביחס לחובת הבידוד החלה על נוסעים נכנסים לישראל ולאיסור כניסת זרים לישראל ולאור הביקוש הנמוך לטיסות נוסעים, החליטה להאריך את משך ההפסקה הזמנית של טיסותיה כאמור, עד ליום 30 במאי 2020. יצוין כי, בכוונת החברה להמשיך ולקיים טיסות מטען אל ומישראל, לרבות שימוש במטוסי נוסעים למטרה זו וכן טיסות נוסעים מיוחדות לפי הצורך", נמסר בהודעת החברה. 

בתוך כך הממשלה החלה לחשוב על פתיחת הטיסות היוצאות אל 'מדינות יחסית בטוחות' כמו יוון, אולם כרגע במשרד הבראות מחכים לבחון את השפעות פתיחת המשק הישראלי לשגרת הקורונה ולבדוק האם תיגרם התפרצות נוספת בגללו.