יועז הנדל: "יש עתיד קיבלו החלטה אסטרטגית להיות שותפים של בל"ד"

הסערה הפוליטית מסרבת לחלוף, והפעם, הנדל תוקף את יעלון: "ב'יש עתיד' היה יותר מידי רצון להתחפש למרכז ופחות מידי אידיאולוגיה". בוגי: "מתבייש בהאוזר והנדל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/04/20 10:48 ג באייר התשפ

יועז הנדל: "יש עתיד קיבלו החלטה אסטרטגית להיות שותפים של בל"ד"
ח"כ יועז הנדל, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מפלגת יש עתיד-תל"ם נשארה באופוזיציה, כחול לבן וסיעת דרך ארץ של צבי האוזר ויועז הנדל בקואליציה. הסערה סביב ההסכם הנחתם בין הליכוד וכחול לבן מתחדשת הבוקר (שני), עם הפיצול של 'דרך ארץ' מכחול לבן שאושר הלילה לאחר 17 שעות של דיונים. יועז הנדל, חבר סיעת דרך ארץ אמר הבוקר בגל"צ: "יש עתיד קיבלו החלטה אסטרטגית להיות שותפים של בל"ד. אני ראיתי את זה מאחורי הקלעים מיד לאחר הבחירות. הם אמרו משהו אחד ועשו משהו הפוך. הם החליטו להתנגד לריבונות והתיישבות, מותר להם להיות באזור מרצ והרשימה המשותפת, אבל אנחנו לא שם".

עוד אמר הנדל: "במקרה של יש עתיד היה יותר מידי רצון להתחפש למרכז ופחות מידי אידיאולוגיה". בוגי יעלון אמר בתגובה לדבריו של הנדל: "מתבייש בהאוזר והנדל". בוגי היה חריף יותר בהמשך: "ביום הזיכרון אנחנו אומרים "במותם ציוו לנו את החיים ושנהיה ראויים להקרבתם", השנה אני מרגיש שאנחנו לא ראויים". בקשר להקמת הממשלה וההסכם של הליכוד וכחול לבן, אמר בוגי: "בג"ץ יפסול הרבה ממרכיבי עסקת הליכוד-כחול לבן ונתניהו ינצל את זה כדי לתקוף את בג"ץ שוב.