ריבלין עד הבית: נשיא המדינה מגיע אליכם הביתה - בהולוגרמה

פיתוח ישראלי חדשני יאפשר הקרנת הולוגרמה של נשיא המדינה המברך את אזרחי ישראל לרגל יום העצמאות, באמצעות קישור שניתן לפתוח במכשירי הטלפון הניידים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/04/20 12:03 ב באייר התשפ

ריבלין עד הבית: נשיא המדינה מגיע אליכם הביתה - בהולוגרמה
נשיא המדינה ריבלין. יגיע אלינו לסלון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

על רקע המאבק במגיפת הקורונה וההנחיות המיוחדות לפיהן נשאר כולנו בבית ביום העצמאות הקרוב, משיקים בבית הנשיא יוזמה מיוחדת שתאפשר לכל אדם לצפות בהולוגרמה של הנשיא כשהוא מברך את אזרחי ישראל לרגל יום העצמאות בכל בית ובית. 

"תודה שהזמנתם אותי לבקר אתכם בצורה בטוחה, איך אתם חוגגים את יום העצמאות?" ישאל נשיא המדינה ראובן ריבלין את המשתמשים שיבחרו להקרין את ההולוגרמה באמצעות הפיתוח המיוחד. "אני זוכר את יום העצמאות הראשון, היום שבו הונף דגל ישראל לראשונה לראש התורן. הרגשנו שאנחנו עדים לנס. והנה אנחנו כאן היום, 72 שנים אחרי ואני יחד אתכם. האמת שזה מרגש. חג עצמאות שמח יקיריי!".

בתום הברכה יזמין הנשיא את יושבי הבית לתמונה משותפת שניתן יהיה לקבל באמצעות ״צילום מסך״ פשוט וכך יזכו במזכרת שיוכלו לשתף. כל מה שצריך הוא להתמקם לצד הנשיא ולבקש מאחד מבני הבית שיצלם אתכם. את גודל ההולוגרמה של הנשיא שתוצג, ניתן לשנות כמו כל עיצוב תמונה בנייד באמצעות שתי אצבעות.

את האפשרות לצפות בנשיא במציאות רבודה (AR) במכשירים סלולריים ללא צורך ביישומון (אפליקציה), פיתחה חברת טטבי – Tetavi ואיש הקריאטיב נמרוד שפירא, תוך שימוש בבינה מלאכותית חומרה ותוכנה ייעודיים ויצירת הולוגרמות ומודלים תלת מימדיים.

את ברכת הנשיא ניתן לקבל בכל מקום דרך המכשיר הנייד בקישור הזה.

בבית הנשיא מדגישים כי החוויה מומלצת לצפייה במכשירים הבאים או מקביליהם, התומכים במציאות רבודה (AR):
אייפון 7 ומעלה
סמסונג S8, A50 ומעלה
‏LG G5 ומעלה

במכשירי אנדרואיד מומלץ לצפות באמצעות דפדפן כרום, ובמכשירי IOS באמצעות דפדפן ספארי, להתחבר לרשת האלחוטית הביתית (WI-FI), ולוודא שהחדר מואר היטב.