משה ליאון במכתב לליצמן ולנתניהו: "אפשרו לשוק מחנה יהודה להיפתח"

ראש העיר ירושלים שיגר מכתב לראש הממשלה ולשר הבריאות בבקשה לפתוח את שוק מחנה יהודה לסחר: "עיריית ירושלים מוכנה לקחת על עצמה את האחריות על שוק מחנה יהודה ולהציב את הפיקוח העירוני שיאכפו את הכללים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/20 12:13 כה בניסן התשפ

משה ליאון במכתב לליצמן ולנתניהו: "אפשרו לשוק מחנה יהודה להיפתח"
ראש עיריית ירושלים משה ליאון בלשכתו בכיכר ספרא, צילום: כיפה

במכתב ששלח הבוקר (א') ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן ביקש להחריג את שוק מחנה יהודה מההנחיות ולפתוח אותו למסחר: "כפי שכבר אמרתי בעבר, גם עתה, עיריית ירושלים מוכנה לקחת על עצמה את האחריות על שוק מחנה יהודה ולהציב את הפיקוח העירוני שיאכפו את הכללים".

צילום: ללא

עוד הוסיף ליאון: "ההפסדים הכלכלים שנגרמו לסוחרי שוק מחנה יהודה, שברובם מוגדרים כעסקים קטנים והבינוניים, הוא גדול מאוד וישנו חשש אמיתי לקריסה כלכלית טוטאלית של רבים מהם.

ליאון סיים בבקשה לאפשר את פתיחת השוק תחת המגבלות ואמר: "אין סיבה שלא לאפשר את פתיחת השווקים אל מול המרכולים, אין סיבה להוביל את השוק וסוחריו עד לכדי קריסה כלכלית. אפשרו לשוק להיפתח".

כזכור, על פי ההנחיות החדשות השווקים ברחבי הארץ נסגרו, למעט חניות המסוגלות לעשות משלוחים לבתי הקונים. אולם רבים מסוחרים בשוק אינם יכולים לעמוד בכך והשוק עומד שומם. בראיון לכיפה סיפר ליאון כי נלחם על המשך פתיחת השוק, אך נתניהו לא הסכים לכך. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן