חדש: ’היבדק וסע’ גם באזור הגליל והעמקים

בעקבות פנייתו של ח"כ אופיר כץ (ליכוד) יחל לפעול מתחם 'היבדק וסע' נייד באזור הגליל והעמקים, שיפעל בכל יום ביישוב אחר באזור. ח"כ כץ בירך על ההחלטה: “אני קורא לתושבים לשתף פעולה על מנת שנוכל לשמור על בריאותכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/20 08:52 יט בניסן התשפ

חדש: ’היבדק וסע’ גם באזור הגליל והעמקים
ח"כ אופיר כהן, צילום: דוברות הכנסת

בעקבות פנייתו של חבר הכנסת אופיר כץ (ליכוד), ולאחר סיכום של משרד הבריאות יחד עם מנכ״ל מד״א, אלי בין, וחבר הכנסת הוחלט כי יוקם מתחם ״היבדק וסע״ נייד אשר יוקצה רק לאזור הגליל והעמקים. המתחם יפעל בכל יום ביישוב אחר באזור הגליל והעמקים וישמש לבדיקת תושבי האזור.


שר הבריאות יעקב ליצמן ברך על ההחלטה: “אני מברך על הנגשת השירות לבדיקות קורונה גם לאזורי הפריפריה, במסגרת היבדק וסע של מד”א לטובת רבבות תושבים אזרחי הגליל והעמקים”. 

חבר הכנסת אופיר כץ ברך גם הוא את משרד הבריאות ומד"א על הענות לפנייתו: "מאות אלפי תושבים יוכלו לקבל מענה מהיר ולהבדק. זהו צעד חשוב ומשמעותי במלחמה למניעת התפשטות הנגיף. המתחם הנייד יעבור בכל יום בעיר אחרת באזור הגליל והעמקים.

“אני קורא לתושבים לשתף פעולה על מנת שנוכל לשמור על בריאותכם, בריאות משפחתכם ובריאות הציבור כולו. יחד נצלח את המשבר הזה, כולי תקווה שנחזור במהרה לשגרה”, הוסיף ח"כ כץ.