בחדשות 12 מבהירים: "דבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה"

בתכנית "שש עם עודד בן עמי" פנה המנחה לצופים והבהיר כי בחברת החדשות מגוון דעות שונות, והעיתונאית הוותיקה הביעה את דעתה בלבד. "אנו מקפידים להביא מגוון דעות בכל נושאי הליבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/20 19:17 יא בניסן התשפ

בחדשות 12 מבהירים: "דבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה"
"זו דעתה שלה בלבד" חדשות 12 על רינה מצליח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שבמשדר שעלה בערב שבת תקפה העיתונאית רינה מצליח את הציבור החרדי, בחדשות 12 מיהרו להבהיר כי מדובר בדעה האישית בלבד. היום (א') בתכנית "שש עם עודד בן עמי" הודיע המנחה הבהרה בשם חברת החדשות: "ביממה האחרונה מתחוללת סערה בעקבות דבריה של רינה מצליח, עמיתתנו. באולפן שישי נשמעו מגוון של דעות, ודעתה של רינה מצליח הייתה אחת מיני רבות" מיהרו בערוץ להבהיר.

"את דבריה של רינה, קטעו דני קושמרו ודנה וייס, שהציגו דעה הפוכה מזו של מצליח. בחברת החדשות אין אף פעם דעה אחת שכל הכתבים נדרשים ליישר עמדה כלפיה. אנו מקפידים להביא מגוון דעות שונות בכל נושאי הליבה השונים. כך גם הפעם. ועל כן דבריה של רינה מצליח משקפים את דעתה שלה בלבד", סיכם בן עמי.

כזכור, רינה מצליח אמרה באולפן שישי: "יש פה ציבור שכבר שנים לא מקבל את סמכות המדינה. אני רוצה לספר לכם שפקידי מס הכנסה שבאים למאה שערים יוצאים משם בליווי משטרתי בגלל שהם מותקפים על ידי התושבים. אני מזכירה לכם את ההפגנות של החרדים לפני 20 שנה כשרצו לסגור את כביש בר אילן בירושלים. החרדים צריכים ללמוד שהם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע. אנחנו רוצים לסייע להם אבל לא יכול להיות שהחרדים ירגישו בלתי מחויבים למדינה".