קורבן נוסף לנגיף הקורונה: גבר בן 73 נפטר בבית החולים רמב"ם

מניין הנפטרים מהנגיף מזנק ל - 11 בני אדם. גבר בן 73 נפטר לאחר שסבל ממחלות רקע רבות. מוקדם יותר נקבע מותה של אישה בת 76, שעות לפני כן נקבע מותו של קשיש בן 93 שהובהל לבית החולים כשהוא סובל מחום וקוצר נשימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/20 08:54 ב בניסן התשפ

קורבן נוסף לנגיף הקורונה: גבר בן 73 נפטר בבית החולים רמב"ם
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

נגיף הקורונה מוסיף לגבות קורבנות, ומניין הנפטרים מטפס ל - 11 בני אדם. לפני דקות אחדות מדווח על גבר בן 73 שנפטר בבית החולים רמב"ם שבחיפה, הגבר סבל ממחלות רקע רבות ומותו נקבע חרף מאמצי הרופאים שנאבקו על חייו במשך 4 ימים. עוד קודם לכן, מותה של אישה בת 76 שנדבקה בנגיף הקורונה נקבע גם כן לאחר שמאמץ בית החולים לאחר שמאבקה להישאר בחיים לא צלח.

בתוך כך, בית החולים סורוקה בבאר שבע עדכן הלילה כי צוות בית החולים קבע את מותו של קשיש בן 93 שהובהל לבית החולים כשהוא סובל מחום גבוה וקוצר נשימה. מבית החולים נמסר כי הקשיש הגיע עם מחלות רקע, וכמה שעות לאחר שאובחן כסובל מהנגיף מצבו התדרדר והוא נפטר והפך לקורבן התשיעי של הנגיף.

נזכיר, כי אמש דווח על הקורבן השמיני מהנגיף המסוכן. בית החולים וולפסון שבחולון עדכן כי מותה של אישה בת 91 נקבע לאחר שצוות הרופאים לא הצליח להשאירה בחיים. בבית החולים מסרו כי היא אושפזה במצב אנוש לאורך ימים כשהיא מורדמת ומונשמת, וכאמור, מותה נקבע לאחר התדרדרות במצבה.

בתוך כך, אמש המשיך לטפס מניין הנדבקים בנגיף, כאשר משרד הבריאות דיווח על 2,693 נדבקים בקורונה בישראל. מדובר בעלייה של 324 חולים ביממה שחלפה. מתוך כלל החולים, 46 מוגדרים במצב קשה, ו-76 במצב בינוני. 70 חולים כבר החלימו ושוחררו לבתיהם.

עוד בטרם היוודע מותו של הקשיש בן ה- 93. הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו לפתוח את הבונקר שבירושלים ולנהל דרכו את המשבר הלאומי. הבונקר יועד במקור לשמש בזמני מלחמה, אולם ראש הממשלה החליט להשמיש אותו לעת הזו, ודיונים עתידיים צפויים להתקיים בו. בסביבתו של נתניהו הסבירו כי הסבירות היא שהאירוע יימשך עוד זמן רב, וזו הסיבה להשמשתו של המקום.