ריבלין למשפחות קורבנות הקורונה: "ליבי אתכן"

נשיא המדינה ביקש לשלוח תנחומים למשפחות הנפטרים מנגיף הקורונה. מוקדם יותר דווח על נפטר שלישי מהנגיף, בשנות ה- 80 לחייו, שהובהל שלשום לבית החולים הדסה שבירושלים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/03/20 20:57 כח באדר התשפ

ריבלין למשפחות קורבנות הקורונה: "ליבי אתכן"
ראובן ריבלין. "ליבי עם המשפחות", צילום: פלאש 90

נגיף הקורונה המתפשט בעוצמה רבה, הביא להידבקות של אלפי אזרחים, ובימים האחרונים החל לגבות קורבנות ראשונים. במוצאי שבת האחרונה דווח על ניצול שואה תושב ירושלים שנפטר מהנגיף, והיום (ג') דווחו שני מקרי מוות נוספים: אחד של תושבת בת ים בת 67, והשני של חולה בשנות ה- 80 לחייו שנפטר בבית החולים הדסה בירושלים.

מי שביקש לספוד לקורבנות הוא נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שאמר בכאב: "בשעות קשות אלה, ליבי עם המשפחות המתמודדות עם אובדן יקיריהן מהמגיפה הנוראה כשהן נדרשות לפרידה מרוחקת, איומה. אני מלא תודה והערכה אל הצוותים הרפואיים המלווים את החולים ואת בני משפחותיהם. מלאכי שרת."

נזכיר, כי לפני שעה קלה דווח על מקה מוות שלישי כתוצה מהנגיף המסוכן. אזרח בשנות ה- 80 לחייו, ששהה באותו בית אבות בו נכח הנפט הראשון מהנגיף, הלך לעולמו בבית החולים הדסה בירושלים, לאחר שמאמצי צוות הרופאים להשאירו בחיים לא נשאו פרי. מוקדם יותר, נקבע מותה של מלכה קבע, תושבת בת ים בת 67 שנפטרה גם היא מהנגיף והותירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים. במוצאי שבת דווח מקרה המוות הראשון, של ניצול שואה תושב ירושלים, שהגיע עם מחלות רקע לבית החולים וצוות הרופאים נאלץ לקבוע את מותו.