קורבן שני ביממה לנגיף הקורונה: בן 87 שסבל ממחלות רקע

הקורונה ממשיכה להכות, והפעם - אזרח בן 87 הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף והובהל שלשום לבית החולים הדסה כשהוא סובל ממצוקה נשימתית. "צוותי הדסה עשו כל שביכולתם על מנת להקל על סבלו, ומוסרים תנחומיהם הכנים למשפחה" נמסר מבית החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/20 19:02 כח באדר התשפ

קורבן שני ביממה לנגיף הקורונה: בן 87 שסבל ממחלות רקע
בית חולים הדסה, ארכיון, צילום: הדס פרוש / פלאש 90

בית החולים הדסה מדווח כי חולה בן 87 שנדבק בנגיף הקורונה, הלך לעולמו לאחר שצוות בית החולים נאבק על חייו תוך התדרדרות דרמטית במצבו הבריאותי. צוות בית החולים עדכן את משפחתו של האזרח, שהובהל שלשום לבית החולים תוך שהוא סובל ממצוקה נשימתית. הנפטר הוא דייר נוסף שהתגורר בבית האבות "נופים" בירושלים, שם התגורר גם הקרבן הראשון מהנגיף, אריה אבן.

"מדובר במטופל עם מחלות רקע שונות, לרבות סוכרת, דמנציה ואף אירוע מוחי שעבר. המטופל הובא להדסה מבית אבות בו התגורר בתחילת השבוע, כשהוא כבר מאובחן עם הנגיף ואינו חש בטוב מזה זמן. לצערינו, מצבו כאמור התדרדר במהירות, וצוות בית החולים עדכן את משפחתו כל העת. צוותי הדסה עשו כל שביכולתם על מנת להקל על סבלו, ומוסרים תנחומיהם הכנים למשפחה" נמסר מבית החולים.

נזכיר, כי מוקדם יותר נקבע מותה של תושבת בת ים, מלכה קבע בת 67 בחייה, שנדבקה גם היא בנגיף המסוכן ומותה נקבע לאחר מאבק ממושך שניהל צוות בית החולים. קבע השאירה אחריה שלושה ילדים ושבעה נכדים, והצטרפה לקרבן הראשון שנפטר מהנגיף, אריה אבן, ניצול שואה תושב ירושלים.