ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, נכנס לבידוד

רב העיר בני ברק נכנס לבידוד לאחר חשש שעלה כי בא במגע עם אדם נשא נגיף הקורונה. מוקדם יותר דיווח משרד הבריאות על קרבן נוסף מהנגיף - אישה בת 67 שסבלה ממחלת רקע קשה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/03/20 18:33 כח באדר התשפ

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, נכנס לבידוד
קורונה בישראל, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, נכנס לפני דקות אחדות לבידוד, זאת עקב חשש שבא במגע עם חולה קורונה והאשפשרות כי הרב נדבק אף הוא בנגיף המסוכן, כך על פי דיווח בכאן 11. נזכיר, כי מוקדם יותר נמסר ממשרד הביראות כי נגיף הקורונה גבה קורבן נוסף בישראל - מותה של אישה נבת 67, שסבלה ממחלת רקע נקבע בבית החולים, זאת לאחר שצוות בית החולים נאבק על חייה מספר ימים.

מותה האישה הוא השני בישראל, זאת לאחר שמותו של ניצול שואה שנפטר גם הוא מהנגיף נקבע במוצאי שבת האחרונה. הנדבק, אריה אבן, תושב ירושלים, היה בן 84 במותו והותיר אחריו שמונה עשר נכדים. אבן עלה ארצה מהונגריה בשנת 1949 ועבד כעובד מדינה באגף המכס. 

משפחתו של אבן ספדה לו לאחר מותו: "הוא היה איש יקר ואהוב, חי חיים מלאים, מסור למשפחתו, אדם חזק עד רגעיו האחרונים. שמחים שבערוב ימיו התגורר ארבע שנים בבית הדיור המוגן 'נופים' ואהב מאד את המקום. צר לנו על כך שהעביר את ימיו ורגעיו האחרונים כאשר בני משפחתו מנועים מלהיות לצידו. אנו מודים לצוות הרפואי בביה"ח שערי צדק על טיפול מסור, אנושיות ואמפתיה".