אופיר סופר: "אני לא מורד"

אופיר סופר התייצב היום בוועדת הכספים, למרות ההחלטה שהתקבלה בבלוק הימין, שלא להשתתף בדיונים. סופר אמר: "אני לא מתכוון לשחק במשחקי ילדים מטומטמים בזמן שאזרחי ישראל משוועים לממשלת חירום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/20 14:41 כח באדר התשפ

אופיר סופר: "אני לא מורד"
אופיר סופר, צילום: הלל מאיר ואור אלכסנברג

הבוקר (ג) פרסמנו כי בבלוק הימין בראשות הליכוד החליטו שלא להגיע לוועדות שהחלו את פעילותן: "מחנה הימין לא יתן לזה יד ולא ישתתף בדיונים ובהצבעות הלא דמוקרטיות הללו שדורסות ומתעלמות מ-58 חברי כנסת שהעם בחר. נמשיך להיאבק נגד ההתנהלות הבריונית והלא דמוקרטית של קואליציית גנץ-לפיד, ליברמן והיבא יזבק בשמם של כל אזרחי ישראל".

ח"כ אופיר סופר החליט להפר את החלטת הבלוק ומשך אליו אש רבה. סופר אמר מאוחר יותר: "חבריי בגוש הימין, תרגיעו. אני לא מורד ולא שובר את הגוש ולא נעליים. אני לא מתכוון לשחק במשחקי ילדים מטומטמים בזמן שאזרחי ישראל משוועים לממשלת חירום - במציאות נוראית שלא היתה כמותה מקום המדינה".

סופר הגיע טעון מאוד לוועדה: "באתי לוועדה כדי לומר מדם ליבי בפרצופם של כחול לבן ושלוחו של ליברמן, ח״כ עודד פורר: נמאס מהמשחקים שלכם, נמאס שכל מה שמעניין אתכם היום זה רק להעביר חוקי אנטי ביבי. בלבלתם את המוח שאצלכם ישראל לפני הכל. שקרנים. אזרחי ישראל הם כנראה האחרונים שמעניינים אתכם".