הליכוד: מחנה הימין לא ישתתף בדיונים ובהצבעות שדורסות ומתעלמות מ-58 חברי כנסת

לאחר שהועדה המסדרת החליטה על הרכב הועדות ולא העניקה לליכוד את ראשות אחת הועדות כמקובל, במחנה הימין החליטו לתקוף את הקואליציה: "כחול לבן יחד עם ליברמן והמשותפת החליטו לגזול את הכנסת משניים וחצי מיליון מצביעי מחנה הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/20 08:21 כח באדר התשפ

הליכוד: מחנה הימין לא ישתתף בדיונים ובהצבעות שדורסות ומתעלמות מ-58 חברי כנסת
ח"כ מיקי זהר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שאתמול (ב') אושרו בוועדה המסדרת הקמת הועדות הקבועות והועדות החדשות, הליכוד תקף את כחול לבן על ההחלטה לא למנות לראשות אחת הועדות נציג מהליכוד כמקובל. 

"כחול לבן יחד עם ליברמן והמשותפת החליטו לגזול את הכנסת משניים וחצי מיליון מצביעי מחנה הימין", תקפו בליכוד והוסיפו: "תוך דורסנות חסרת תקדים, התעלמות מכל נוהג קיים מאז ומעולם בכנסת, הם החליטו להקים לא פחות משש ועדות זמניות כשבכולן קבעו רוב לעצמם כשנציג מטעמם עומד בראשן, וזאת בניגוד מוחלט לחלוקת המנדטים הכוללת בין סיעות הכנסת ומהנוהל המקובל מזה 22 כנסות".

בלוק הימין, שמנסה להישאר מאוחד למרות שמנעמי השלטון נלקחים מהם טענו כי: "מחנה הימין לא יתן לזה יד ולא ישתתף בדיונים ובהצבעות הלא דמוקרטיות הללו שדורסות ומתעלמות מ-58 חברי כנסת שהעם בחר. נמשיך להיאבק נגד ההתנהלות הבריונית והלא דמוקרטית של קואליציית גנץ-לפיד, ליברמן והיבא יזבק בשמם של כל אזרחי ישראל". 

כזכור הועדה המסדרת בראשות ח"כ אבי ניסנקורן (כחול לבן) התכנסה אמש לראשונה. בוועדה הוחלט כי ח"כ גבי אשכנזי ימונה לראשות ועדת חוץ וביטחון וח"כ עודד פורר לראשות ועדת הכספים. חברי בלוק הימין עזבו בזעם את הדיון לאחר שלא ניתן להם, לטענתם, האפשרות לדבר.