אחרי בת ים: גם המועצה המקומית ירוחם סוגרת את בתי הכנסת

במועצה המקומית הודיעו לתושבים לא להגיע לבתי הכנסת, ולקיים את תפילותיהם בבתים הפרטיים. המועצה מצטרפת לבת ים שהודיעה גם היא על סגירת בתי הכנסת בעיר

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 19/03/20 09:29 כג באדר התשפ

אחרי בת ים: גם המועצה המקומית ירוחם סוגרת את בתי הכנסת
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אחרי בת ים, גם המועצה הדתית ירוחם סוגרת את כלל בתי הכנסת שלה. לשכת הרבנות במועצה הדתית שיגרה אמש (ד') הודעה לתושביה, בה היא מודיעה כי בתי הכנסת נגרים החל מהיום ועד להודעה חדשה. "לכל תושבי עירנו, עקב התפשטות מחלת הקורונה, הרינו להודיע ברבים שהחל מהיום אין להתפלל במניין בבתי הכנסת" לשון ההודעה.

בהמשך מבהירה הלשכה כי גם תפילת יחיד לא תתאפשר בבתי כנרת, ומנחים את ציבור המתפללים לקיים את תפילותיהם בבתים. "כחלק מהרצון להיות חלק מהציבור, תתקיימנה תפילות יחיד של כל איש ואישה בביתם בשעות הקבועות, וכל אחד יכוון את תפילתו לשעה שהציבור מתפלל בה".

נזכיר, כי גם בבת ים סגרו אמש את בתי הכנסת. ראש העיר בת ים הודיע לתושביו שלא להגיע לבתי הכנסת, והנחה את כוחות השיטור לאכוף את ההנחיות. בראיון לכיפה הסביר ברוט כי "יש לנו את כמות המבוגרים הגדולה ביותר בישראל ביחס לגודל אוכלוסייה, ואנחנו רוצים אותם בחיים, זו החלטה מצילת חיים" תוך שהוא מסביר כי קיבל את ההחלטה בלב כבד.

ההנחיה לתושבי ירוחם

ההנחיה לתושבי ירוחםצילום: צילום מסך

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן