בדרך לקו הסיום: ביידן מוביל במירוץ לנשיאות ארה"ב

סגן נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ו ביידן, מוביל על יריבו הדמוקרטי ברני סנדרס, בדרך להפוך למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. לאחר ניצחונו במישיגן פנה ביידן לסנדרס: "אנחנו חולקים יעד משותף - יחד נביס את דונלד טראמפ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 13:30 טו באדר התשפ

בדרך לקו הסיום: ביידן מוביל במירוץ לנשיאות ארה"ב
ביידן. בדרך לניצחון, צילום: גילי יערי / פלאש 90

ג'ו ביידן בדרך להפוך למועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב. ביידן מוביל על יריבו הדמוקרטי ברני סנדרס לאחר שניצח בארבע מדינות, חרף העובדה שהפסיד לו בקליפורניה, המדינה בעלת מספר הצירים הרב ביותר. ספירת הקולות במדינת וושינגטון ודקוטה הצפונית עוד בעיצומה, אך כבר ברור כי ביידן ניצח במישיגן, מיסיסיפי, מיזורי ואיידהו.

לאחר שהתברר כי ניצח במישיגן, פנה ביידן לסנדרס ואמר "אנחנו חולקים יעד משותף - יחד נביס את דונלד טראמפ". ביידן גם ביקש לפנות לקבל המצביעים והבטיח לפעול כדי "להחזיר לארצות הברית את נשמתה". 

נזכיר, כי בשבוע שעבר התקיים ה"סופר טיוזדיי". ביידן ניצח אז בלא פחות מתשע מדינות ותפס את ההובלה על סנדרס, חרף העובדה כי זה ניצח בקליפורניה. סנדרס גרף ניצחון במדינת האם שלו, ורמונט, כמו גם בקולורדו וביוטה. ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, הספיק לנצח בסמואה האמריקנית בטרם הודיע על פרישתו מהמירוץ. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן