עוזרה של איילת שקד קורא לקטוע את היד למצביעי עוצמה יהודית

דניאל אביטל הגיב לציוץ של איתמר בן גביר, שקרא לגדוע את ידי הערבים שביצעו את פיגוע האבנים בכפר חווארה. אביטל הגיב לבן גביר כי גם למצביעי עוצמה יהודית צריך לגדוע את היד. בן גביר: "אדאג שימוצה איתך הדין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/20 10:31 טו באדר התשפ

עוזרה של איילת שקד קורא לקטוע את היד למצביעי עוצמה יהודית
בן גביר. זועם אל אביטל, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יד ימינה של איילת שקד, דניאל אביטל, מסית הבוקר (ד') נגד מצביעי עוצמה יהודית, וקורא לגדוע את ידם. הבוקר צייץ עו"ד בן גביר בחשבון הטויטר שלו כי צריך לגדוע את היד שזרקה בלוק על נער יהודי בחווארה כאשר הנער מונשם ומורדם, אלא שבתגובה לציוץ זה כתב העוזר של ח"כ שקד כי צריך לגדוע גם את היד של מי שהצביעו לעוצמה יהודית.

בתגובה לדברי ההסתה החמורים שלח עו"ד בן גביר הודעה לאביטל בה כתב:

"דניאל שלום ופורים שמח. עד עתה הייתי סובלן כלפיך חרף הגידופים ההשמצות ותקיעת הסכין בגב מטעמך ומטעם הגברת שאתה עובד בשבילה אבל לפני מספר דקות הסתת לפגיעה בחיי אדם - מצביעי עוצמה יהודית  - במסגרת תגובה שכתבת בחשבון הטויטר שלי"
 
"בדברים שכתבת יש גם הסתה כלפי שכן גם אני הצבעתי לעוצמה יהודית ולכן כאשר אתה כותב שצריך לגדוע את היד של מצביעי עוצמה יהודית כוונתך גם אלי" מסביר בן גביר, "במידה ותוך חצי שעה לא תתנצל, אני מודיע לך שאגיש תלונה במשטרה ואדאג שימוצה איתך הדין ותוגש נגדך תביעה אזרחית. יש לך חצי שעה לפרסם התנצלות והבהרה. באהבת ישראל איתמר בן גביר. עו"ד"