מסתמן: הפרקליטות לא תאשר את דחיית משפט נתניהו

הפרקליטות לא צפויה לאשר בקשת באי כוחו של ראש הממשלה, זאת לאחר שהתבקשה על ידם לדחות את תאריך הקראת כתב האישום בטענה כי טרם התקבלו אצלם כלל חומרי החקירה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 08/03/20 21:54 יב באדר התשפ

מסתמן: הפרקליטות לא תאשר את דחיית משפט נתניהו
נתניהו. בקשתו צפויה להידחות, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מסתמן כי משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יידחה, זאת חרף בקשת עורכי דינו מהפרקליטות. על פי דיווח של כאן 11, בפרקליטות נוטים שלא להסכים לבקשת באי כוחו של ראש הממשלה. נזכיר כי עורך הדין עמית חדד, המייצג את נתניהו טען כי צוותו טרם קיבל את חומרי החקירה המלאים ולכן ביקש מהפרקליטות לשקול לדחות את תאריך הקראת כתב האישום. 

"לפני מספר חודשים הגישו כתב אישום נגד ראש הממשלה, אלא שעד עכשיו לא קיבלנו את החומרים", טוען חדד, "פנינו לבית המפשט בבקשה טכנית לדחות את מועד הדיון, כך שקודם כל נקבל את חומרי החקירה - ורק אחר כך נתייצב בבית המשפט".

נזכיר, כי משפטו של ראש הממשלה נקבע ל- 17 למרץ, לאחר הגשת כתבי האישום על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. לדיון זה ראש הממשלה היה מחויב להגיע כיוון שדיון ראשון מחייב את נוכחות הנאשם בבית המשפט. עם זאת, בקשתו של ראש הממשלה לדחות את תאריך הקראת כתב האישום היתה צפויה, לאור חומרי החקירה המצטברים ועל רקע מערכת בחירות מורכבת.