נתניהו מבקש לדחות את פתיחת משפטו

עמית חדד, עורך דינו של נתניהו, פנה בשמו לבית המשפט וביקש לדחות את פתיחת משפטו: "חומרי החקירה לא הגיעו אלינו במלואם עד לרגע זה – מבקשים דחייה טכנית כדי שנוכל לעיין בהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/20 14:44 יב באדר התשפ

נתניהו מבקש לדחות את פתיחת משפטו
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

האם אנו עומדים בפני דחייה במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו? נתניהו פנה לבית המשפט וביקש לדחות את פתיחת משפטו ב-45 יום. עורכי דינו טוענים שלא קיבלו את כל חומרי החקירה הקיימים, ומבקשים: לאחר שיוגשו אלינו כל החומרים נוכל להתייצב בבית המשפט. 

עמית חדד, עורך דינו של נתניהו, ,אמר: "לפני מספר חודשים הגישו כתב אישום נגד ראש הממשלה, אלא שעד עכשיו לא קיבלנו את החומרים. פנינו לבית המפשט בבקשה טכנית לדחות את מועד הדיון, כך שקודם כל נקבל את חומרי החקירה - ורק אחר כך נתייצב בבית המשפט".

נזכיר, כי משפטו של ראש הממשלה נקבע ל- 17 למרץ, לאחר הגשת כתבי האישום על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. לדיון זה ראש הממשלה היה מחויב להגיע כיוון שדיון ראשון מחייב את נוכחות הנאשם בבית המשפט. עם זאת, בקשתו של ראש הממשלה לדחות את תאריך הקראת כתב האישום היתה צפויה, לאור חומרי החקירה המצטברים ועל רקע מערכת בחירות מורכבת. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן