השר פרץ: "אסור לממשלה שתסתמך על הטרור הערבי"

שר החינוך מבקש מבני גנץ שלא להסתמך על הרשימה המשותפת בכדי להגיע לממשלת מיעוט: "רשימה שמבזה את חיילי צה"ל". ובנוגע לקורונה אמר: "אל תתייחסו לשמועות שרצות בוואצפ"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 08/03/20 12:38 יב באדר התשפ

השר פרץ: "אסור לממשלה שתסתמך על הטרור הערבי"
השר פרץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח ישיבת הממשלה התייחס שר החינוך הרב רפי פרץ לשני נושאים חמים שעל סדר היום. השר פרץ פתח את דבריו והתייחס לנגיף הקורונה: "הממשלה ומשרד החינוך פועלים במדיניות של הערכות יתר בכל נושא קורונה וזה מוכיח את עצמו. יש לנו למעלה מ-3000 תלמידים ו-140 מורים בבידוד, יש לנו קשר איתם, הכל מקוון ומכירים כל אחד. המדיניות שלנו הוכיחה את עצמה שלא כמו באיטליה שם הכל בבלגן". 

נגיף הקורונה שגורם לבהלה רבה, מביא איתו שמועות רבות המסתובבות ברשתות החברתיות. השר פרץ התייחס לכך וביקש: "אל תקשיבו לשמועות שרצות בוואצפ לגבי מה יהיה לאחר פורים. יש מקור מוסמך אחד שדרכו הכל עובר. או דרכי או דרך דוברות משרד החינוך, והכל בתיאום עם משרד הבריאות. אני מבקש שכך הכל יעבור".  

;

גם לפלונטר הפוליטי התייחס השר: "בלוק הימין חזק. והכי כואב לי, שכחול לבן עושים צעד, בעיני, חמור ביותר, של רצון ללכת עם הרשימה המשותפת. רשימה תומכת טרור. רשימה שמבזה את חיילי צה"ל  וקוראת להם פושעי מלחמה", השר פרץ הוסיף ותקף: "אני קורא לבני גנץ, יועז הנדל וצבי האוזר, להתעשת ולא להגיע למחזות האלה של ממשלה שתסתמך על הטרור הערבי".

האם בימינה יסכימו להשאר מחוץ לממשלת אחדות? "דבר אחד ברור, הבלוק שלנו חזק ואיתן והדבר שאני הכי חושש ממנו זה שנפר את הכללים שלנו ונאפשר למפלגה תומכת טרור להיות שותפה בבניית ממשלה".