שינוי באפליקציה של טוויטר יאפשר ציוצים פחות חשופים

הרשת החברתית בוחנת פיילוט שיאפשר לצייץ עם פחות חשיפה ציבורית. הציוצים החדשים לא יוכלו לגרוף לייקים, להיות מוטמעים או משותפים וייעלמו תוך 24 שעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/20 13:29 ט באדר התשפ

שינוי באפליקציה של טוויטר יאפשר ציוצים פחות חשופים
טוויטר. פחות חשיפה לכל ציוץ, צילום: pixabay

טוויטר עשויה להודיע בקרוב על עדכן באפליקציה, שיאפשר לצייצנים ברשת החברתית להעלות פוסטים שייעלמו תוך 24 שעות, ללא אפשרות לקבל עבורם לייקים, תגובות או שיתופים. על פי אתר techcrunch.com את תחילת הפיילוט צפויה החברה להתחיל בברזיל, כאשר ייתכן והוא יועתק בהמשך לארצות נוספות. 

על פי הפיילוט החדש, הציוצים החדשים יהיו ציבוריים, אך פחות נגישים. הכוונה היא שניתן יהיה לראות את הציוץ על ידי חיפוש פשוט בטוויטר של אותו אדם, אך לא ניתן יהיה להטמיע את הציוץ באתרים שונים, וגם לא יהיה ניתן למצוא את אותם ציוצים בקטגוריית 'רגעים' באפליקציה. 

אחת הסיבות לכך שבטוויטר רוצים לבצע את השינוי, היא העובדה כי חלק מהמשתמשים מרגישים שלא בנוח לשתף את סיפורים, עקב הציבוריות של האפליקציה. מטרת הצעד של החברה הוא לאפשר לקהל הצייצנים להרגיש בנוח יותר, כאשר הציוצים אמנם יוותרו חשופים למי שיתאמץ להיחשף אליהם, אך פחות נגישים וכאמור, פחות מקליקים. 

המשתמשים שירצו להשתמש בשינוי של האפליקציה, במידה וזה אכן יגיע לישראל, יוכלו להיכנס לטוויטר האישי שלהם, וללחוץ על סימן + שיופיע להם על יד תמונת הפרופיל שלהם, בחלקו העליון של המסך. עם הלחיצה של סימן הפלוס, המשתמשים יוכלו ליצור סיפור שיהיה פחות נגיש ברשת.