יאיר נתניהו מערער על פסק הדין המחייבו לפצות את עורך וואלה לשעבר

בנו של ראש הממשלה הפיץ פוסט בו מואשם עורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי, כ"שתול של קרן וקסנר". בית המשפט גזר על נתניהו תשלום פיצויים בסך רבע מיליון ש"ח לאחר שלא הגיש כתב הגנה, אך כעת נתניהו מערער על פסק הדין: "אלקלעי נוהג בחוסר תום לב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/20 10:52 ט באדר התשפ

יאיר נתניהו מערער על פסק הדין המחייבו לפצות את עורך וואלה לשעבר
יאיר נתניהו. מערער על פסק הדין, צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה,יאיר נתניהו, מערער על החלטת בית המשפט לשלם פיצויים לעורך וואלה לשעבר, אבי אלקלעי. כזכור, בית משפט השלום בתל אביב גזר על נתניהו לשלם פיצויים בסך רבע מיליון ש"ח לאלקלעי, זאת בשל פוסט שהפיץ נגדו ברשתות החברתיות בו מוכפש עורך וואלה לשעבר ומואשם כ"שתול של קרן וקסנסר".

נתניהו לא הגיש כתב הגנה לתביעה של אלקלעי תחילה, אך כעת הוא מערער על פסק הדין בטענה כי מעולם לא קיבל את התביעה לידיו. במכתב הערעור טוען נתניהו כי אלקלעי "הטעה את בית המשפט ונהג בחוסר תום לב". נתניהו אף דורש לבטל את כתב התביעה וטוען כי לא ידע כלל שהוגשה נגדו אחת כזו. בנוסף מבקש בנו של ראש הממשלה מבית במשפט להטיל על אלקלעי את הוצאות המשפט "אשר תרתענה אותו מהגשת בקשות סרק חסרות תום לב בעתיד".

בנוסף מסביר נתניהו כי אישור מסירת כתב התביעה שהוגש לבית המשפט אינו עומד בדרישות. "זהו ניסיון למחטף שלא כדין. על פניו האישור אינו שלם. אין בו חתימה או שם של מקבל דבר הדואר וברור כי אינו מהווה אישור מסירה כדין". 

נזכיר, כי עם היוודע החלטת בית המשפט שמחייבת את נתניהו בתשלום פיצויים, אלקלעי חגג את פסק הדין שהתקבל: "שמח מאד עבור התובעים אחריי והתובעים לבוא לעתיד. מקלדת הבלע מבלפור מפיצה שנאה ושקר ורק תביעות שכאלה יעצרו אותה".