בן גביר בעימות עם יאיר נתניהו: "נתערב על מיליון שקל שהליכוד לא יחיל ריבונות"

בנו של ראש הממשלה הציע לאיתמר בן גביר התערבות על מיליון ש"ח בשאלה האם מפלגתו תעבור את אחוז החסימה. בתגובה הציע יו"ר עוצמה יהודית: "נתערב על מיליון שקל שהליכוד לא מספח ולא מחיל ריבונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/20 18:35 כ בשבט התשפ

בן גביר בעימות עם יאיר נתניהו: "נתערב על מיליון שקל שהליכוד לא יחיל ריבונות"
יאיר נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם-פלאש 90

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, תוקף את איתמר בן גביר, ראש רשימת עוצמה יהודית, ומציע לו התערבות על מיליון שקל בשאלה האם מפלגתו עוברת את אחוז החסימה. בציוץ בטוויטר ביום שישי כתב נתניהו לבן גביר: "אתה בטוח שאתה תעבור את אחוז החסימה? עד כדי כך שאתה מהמר על ההתיישבות ביוש? אז בוא תהמר על אמת! בוא נחתום על חוזה עם תוקף משפטי, שאם אתם עוברים, אני משלם לך מליון ₪ אבל אם אתם לא עוברים אתה משלם לי מליון ₪. זורם? Put your money where your mouth is".

בתגובה לדברים כתב בן גביר, "אני מבין שאתם לחוצים מעליה של עוצמה שתחייב אתכם להקים ממשלת ימין אמיתית! אבל חשבתי שאתם גם מבינים שככל שתתקפו אותנו תגרמו בדיוק ההפך( תשאל את אבא). הציבור לא טיפש!"

איתמר בן גביר. תוקף את העליהום

איתמר בן גבירצילום: פלאש 90, יונתן סינדל

הערב (מוצ"ש) הגיב בן גביר ישירות להצעתו של נתניהו, והודה בטוויטר כי "אכן חסר לנו כמנדט ואנחנו עובדים על זה". והאשים את הליכוד: "אם גוש הימין היה מעניין את הליכוד, הוא היה עוזר לנו במקום להוריד לטמיון שלושה מנדטים".

לאחר מכן הגיב להצעת ההתערבות וכתב: "אגב, יש לי הצעה מקבילה: בוא נתערב על מיליון שקל שהליכוד לא מספח ולא מחיל ריבונות, לא מפנה את חאן אל אחמר ולא מפסיק את הפרוטקשן לחמאס. מה דעתך?"