נזקי הקורונה: אל על מקצצת 20% משכר בכיריה

חברת התעופה מקצצת עשרות אחוזים משכר בכיריה, זאת בשל הנזק הכלכלי עקב ביטול טיסותיה ליעדים השונים. הקיצוץ עליו הוחלט בהנהלה יכנס לתוקפו רטרואקטיבית מה- 1 למרץ

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 03/03/20 17:35 ז באדר התשפ

נזקי הקורונה: אל על מקצצת 20% משכר בכיריה
אל על. מקצצת הוצאות, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

חברת התעופה אל על מקצצת 20% משכר הבכירים בחרה, כך מדיווחים של הדקות האחרונות. הסיבה להחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת החברה היא ככל הנראה התפשטות נגיף הקורונה, מה שהביא לביטול טיסות רבות. הקיצוץ בשכר הבכירים יכנס לתוקף רטרואקטיבית מה - 1 למרץ. גורמים באל על מאשרים את הפרטים.

נזכיר, כי צעד זה של הנהלת החברה איננו היחיד נוכח המצוקה אליה נכנס ענף התעופה. בשבוע שעבר דיווחנו לכם כי באל על מתכוונים לפטר אלפי עובדים כתוצאה מהנזק הכלכלי האדיר שספגה החברה. אולם, הפיטורים המדוברים טרם התרחשו ואף הוכחשו על ידי החברה עת פורסמו.

מוקדם יותר היום פורסם כי חברת התעופה ממשיכה את ביטול טיסותיה, כאשר הפעם היעד המבוטל הוא קפריסין, זאת לאחר שמדינות אירופה. מדיניות הביטולים נובעת מהיעדר ביקוש מצד הקהל הישראלי שחושש לטוס ולהידבק בנגיף המסוכן. בנוסף, במשרד הבריאות התייחסו גם כן למצב והוציאו הנחיות המבקשות לא לטוס כלל ליעדים בחו"ל במידה ואין בכך צורך דרמטי.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן