חנוך דאום על עמית סגל והתקשורת: "אין שם מי שיעריך את הדרך שפילס"

חנוך דאום, על רקע פרסום שיחת יועצו של גנץ עם הרב והעובדה שנתניהו מעורב בנושא: "מדהים לראות איזה מאמץ מקיף עשתה התקשורת לגמד את הסיפור"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 02/03/20 09:57 ו באדר התשפ

חנוך דאום על עמית סגל והתקשורת: "אין שם מי שיעריך את הדרך שפילס"
"קול ייחודי ואחר", צילום: Flash90

על רקע פרסום שיחת ראש הממשלה עם הרב חבורה, אתמול בחדשות 12. שיחה שנערכה לפני פרסום הקלטת יועצו של גנץ, ישראל בכר, שאומר בשיחתו עם הרב שגנץ חושש מתקיפה באיראן, אשר פרסם עמית סגל.

כותב היום (ב') חנוך דאום בפייסבוק: "יש לי תחושה שבעתיד ילמדו בבתי ספר לתקשורת את מה שקרה פה אחרי שעמית סגל הביא הקלטה של ישראל בכר אומר שגנץ מסוכן לישראל. היה מדהים לראות איזה מאמץ מקיף עשתה התקשורת לגמד את הסיפור ולהפוך אותו מדיון בדבריו של היועץ לדיון בשאלה איך סגל השיג את החומר, למה רב מקליט שיחות וכדומה"

עוד הוסיף דאום: "עכשיו תראו, אני מניח שעמית סגל התרגל לזה: כשהוא יושב באולפן שישי ואומר משהו מיד מתנפלים עליו מכל עבר. הוא לא מכיר חוויה אחרת. כשהוא מצייץ משהו נכתבים שישה מכתבי תגובה בהארץ שבמחציתם מוזכר שאביו היה במחתרת (זה קרה שנתיים בטרם נולד, מה הוא אשם?). וכמובן, הוא מביא סיפורים בלעדיים בלי סוף אבל הוא לעולם לא יקבל את פרס סוקולוב שמחולק על ידי חבורה מצומצמת משמאל שמקפידה לחלקו לבני החבורה בלבד. אין שם מי שיעריך את הדרך שסגל פילס כדי להשמיע קול ייחודי ואחר".

https://www.facebook.com/HanochDaum/posts/2991146667573673

לסיום הוא כתב: "אז מה אפשר לעשות? להגיד לו כמה אנחנו, הציבור, כן מעריכים אותו. להזכיר לו שעבור כל כך הרבה ישראלים הוא משמש פה. לומר לו שעבורנו זה מרגש לראות שיש עיתונאי כה בכיר בטלוויזיה שלנו, שלא חושש לתת ביטוי לעמדות שהושתקו במשך שנים, ולומר לו ביחד: המשך ככה, עמית, בלי לפחד כלל.
כֹּה לֶחָי וְאַתָּה שָׁלוֹם וּבֵיתְךָ שָׁלוֹם וְכֹל אֲשֶׁר לְךָ שָׁלוֹם".