משרד הבריאות: 5,630 חשודים בקורונה יצביעו בקלפיות ייעודיות

על רקע החשש מהידבקות בנגיף הקורונה והפחתת אחוזי הצבעה באזורים מסוימים, במשרד הבריאות נערכים להליך הצבעה תקין ומבהירים כי האירוע תחת שליטה. "ערוכים לכל תרחיש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 15:39 ה באדר התשפ

משרד הבריאות: 5,630 חשודים בקורונה יצביעו בקלפיות ייעודיות
נערכים לבחירות, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

משרד הבריאות מפרסם היום (א') הבהרות לקראת יום הבוחר והחשש להידבקות מנגיף הקורונה. כאמור, מוקדם יותר האשים יו"ר כחול לבן בני גנץ כי נתניהו ישתמש בעניין בכדי להפחית אחוזי הצבעה בקרב מעוזי השמאל, וזאת על ידי הפצת שמועות כוזבות בדבר הימצאות הנגיף בקלפיות באזורים אלו.

אי לכך, במשרד הבריאות מבהירים כי האירוע נמצא בשליטה וכי אין חשש להגיע לכלל הקלפיות ולממש את זכות הבחירה, חרף החששות. "האירוע בשליטה, מספר החולים בישראל מצומצם מאוד ואין הדבקות מקומיות. חשוב לנו שתממשו את זכותכם הדמוקרטית ותגיעו להצביע . אנחנו ערוכים לכל תרחיש ומבצעים התאמות גם לטובת האנשים שנמצאים בבידוד ביתי כך שיוכלו ללכת להמשיך להצביע" נמסר מטעם המשרד.

צפו בדברים: 

על פי הודעת המשרד, ישנם כ- 5,630 איש הנמצאים בבידוד. איתם קיים קשר ואלו ילכו להצביע בקלפיות הייעודיות להם. על מי שנמצא בבידוד נאסר להצביע בקלפיה שאינה ייעודית לו, ונציגי משרד הבריאות יגיעו לקלפיות השונות ויוודאו הליך הצבעה תקין. 
  

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן