שמונה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים ברמלה, אחד מהם באורח קשה

רכב פגע בשמונה הולכי רגל ברחוב הרצל שברמלה ופצע אותם, אחד מהם באורח קשה. חלק מהנפגעים פונו באופן עצמאי לבית חולים אסף הרופא, פצוע נוסף טופל במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/20 17:45 א באדר התשפ

שמונה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים ברמלה, אחד מהם באורח קשה
זירת התאונה ברמלה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה ברחוב הרצל שברמלה: לפני מספר דקות הגיע דיווח על פציעתם של שמונה הולכי רגל סמוך לשוק בעיר רמלה. חלק מן הפצועים נפגעו באורח בינוני וקשה, כך על פי חובשים של מד"א שהגיעו למקום על מנת לטפל בפצועים. בין הפצועים בתאונה - ילדה בת 7 עם פגיעה רב מערכתית, אישה בת 30 עם חבלות בגפיים, ו- 2 גברים בני 60 במצב קל.

צפו בתיעוד מזירת התאונה: 

תחילה לא היה ברור מהן נסיבות האירוע, אך לאחר מספר דקות מטעם נמסר מטעם משטרת ישראל שהאירוע התרחש כתוצאה מתאונת דרכים. חלק מן הפצועים באירוע פונו באופן עצמאי לבית חולים אסף הרופא, ופצוע נוסף מטופל במקום על ידי חובשי מד"א.

חובש רפואת חירום במד״א פאדי אלוהא, מסרה: ״במקום הייתה המולה רבה. כתוצאה מהתאונה ברז כיבוי נשבר ומים רבים זרמו בזירה. שתי נפגעות, אישה כבת שלושים וילדה כבת שבע, שכבו על המדרכה כשמצבן בינוני וקשה והן סובלות מחבלות בגפיים, ושלושה נפגעים נוספים התהלכו בסמוך כשמצבם קל. הענקנו להם טיפול רפואי, ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ ובאמבולנסים של מד״א אל בתי החולים תוך המשך טיפול רפואי״.