הרב לאו קורא להגיע לעצרת: "נוכיח שעשינו הכל להשיב את הבנים הביתה"

בסרטון בלעדי בכיפה, קורא רבה של תל אביב והרב הראשי לישראל לשעבר, להגיע לעצרת ההזדהות עם משפחות הבנים בעזה: "הבה נרים את הקול ונוכיח שעשינו הכל כדי שנוכל להשיב את הבנים הביתה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 25/02/20 20:02 ל בשבט התשפ

הרב לאו קורא להגיע לעצרת: "נוכיח שעשינו הכל להשיב את הבנים הביתה"
הרב ישראל מאיר לאו. קורא להגיע לעצרת, צילום: מתוך הסרטון

משפחותיהם של סמ״ר אורון שאול, אברה מנגיסטו וסגן הדר גולדין פועלות יחד ומעלות קמפיין משותף עד ליום הבחירות, ששיאו יהיה בקיום עצרת המונים מיוחדת מחר (ד'), באמפי באר שבע בהשתתפות אמנים בכירים ואישי ציבור ורוח מחוץ למערכת הפוליטית. לדבריהם, "ישראל עשתה עסקה עם חמאס, אבל אורון, אברה והדר נשארו מאחור".
לקמפיין המשפחות שותפים אמני ישראל, נציגים מכל קשת החברה הישראלית, נציגי משפחות שכולות, אנשי עסקים בולטים מהמגזר הפרטי ונציגי פורום המילואימניקים. בין האמנים שכבר הצטרפו לעצרת: עידן עמדי, שאף פרסם היום פוסט מרגש בנושא, קרן פלס, ישי ריבו, יובל דיין ונתן גושן. 

הערב (ג'), אנו מפרסמים בכיפה סרטון בלעדי של הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי לישראל וכיום רבה של תל אביב, בו הוא קורא לציבור להגיע לעצרת: "להרים קול ולעורר את העניין", אומר הרב לאו. "יש לנו ארבעה בנים שבצורה זו אחרת אינם איתנו ואינם בחיק משפחותיהם. ההורים מייחלים ומצפים לחבק את הבן, או לפחות להקים גלעד כדי להזכיר את נשמתו". 

הרב לאו מוסיף כי "הם הקריבו את חייהם כדי שאנו נוכל להמשיך ולבנות פה בית יהודי לתפארה. הבה נרים את הקול ונוכיח קודם כל לעצמנו, למשפחות, ולעם כולו, כמה חשובה לנו ההכרה הזו, שעשינו הכל כדי שנוכל להשיב את הבנים הביתה".