על רקע המתיחות: חברת החשמל מתגייסת להחזרת השבויים

ברקע להסלמה בדרום, חברת החמשל הקרינה סרטון לייזר על ארובת אשקלון שמבקש להחזיר לישראל את אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו. "השבת הבנים זו המשימה הכי חשובה - לפני כל הסדרה כלכלית בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/20 10:19 כט בשבט התשפ

על רקע המתיחות: חברת החשמל מתגייסת להחזרת השבויים
המגדל המואר, צילום: יח"צ

על רקע ההסלמה בדרום, עובדי חברת חשמל הצטרפו למאבק להשבת הבנים אורון שאול, אברה מנגיסטו והדר גולדין. ביוזמת יו״ר ועד עובדי חברת חשמל, מיקו צרפתי, הוקרנו אמש על ארובות אשקלון סרטון לייזר ובו תמונותיהם של שאול, מנגיסטו וגולדין, עם המסר: ״אם זה היה הילד שלך? אין הסדרה בלי החזרה. הפסקנו לשתוק״.

בבואתו של אורון שאול

בבואתו של אורון שאול ז"לצילום: יח"צ

צרפתי יופיע גם בעצרת המחאה לשחרור השבויים בעצרת מחאה שעתידה להתקיים ביום רביעי הקרוב בבאר שבע, ולסייע גם הוא במאמצי המשא ומתן מול חמאס. ״אנו מתגייסים למאבק להשבת הבנים כי זהו מאבק על הערכים החשובים של צה״ל והחברה הישראלית. כל משפחה של חייל וכל אזרח ישראלי חייבים לדעת שהמדינה מחויבת להחזיר אותם הביתה. כל נבחר ציבור צריך לדעת כי השבת הבנים זו המשימה הכי חשובה שלו לפני כל הסדרה כלכלית בעזה״.

בעצרת ישתתפו אמנים בכירים, נציגי משפחות שכולות ואישי ציבור ורוח מחוץ למערכת הפוליטית בדרישה להשבתם של סמ״ר אורון שאול, סגן הדר גולדין והאזרח אברה מנגיסטו המוחזקים בידי החמאס בעזה. בין האמנים שכבר הצטרפו לעצרת: עידן עמדי, קרן פלס, ישי ריבו, יובל דיין, קפה שחור חזק ונתן גושן.