חברת החשמל נערכת להחלת הריבונות

יו"ר חברת חשמל, יפתח רון טל, ביקר בשומרון ואמר כי: "מכינים את תשתיות החשמל ביו"ש גם בהתאם לתכנית המאה". ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "תשתיות הם בסיס הגדילה והצמיחה למיליון יהודים בשומרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 18:23 כד בשבט התשפ

חברת החשמל נערכת להחלת הריבונות
יוסי דגן עם רון-טל, צילום: רועי חדי

יו"ר חברת החשמל, יפתח רון טל, קיים היום (ד') סיור בשומרון, יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ונועד איתו לפגישת עבודה בנושא תכנון קדימה של תשתיות החשמל.  במהלך הסיור שוחח דגן עם רון טל בנושא תשתיות החשמל ביהודה ושומרון, ובנושא תכנית החומש, שמקודמת על ידי שר האנרגיה יובל שטייניץ, יו"ר חברת החשמל, ובתיאום עם המועצה האזורית שומרון ומועצות נוספות ביו"ש שפועלות בשנתיים האחרונות בעניין.   

רון טל הודיע כי הוא מקדם תכניות חומש, וזאת גם בהתאם לתכנית המאה שצפויה להגדיל באופן משמעותי את כמות האוכלוסייה באזור. רון - טל אמר לדגן: "ביקרתי ביקרתי היום באזור השומרון, בכל רכס איתמר, זה היה ביקור מרגש, לראות את ההתיישבות, ציונות אמיתית, ובסופו של דבר זה הביטחון האמיתי של כולנו".

חברת החשמל

חברת החשמל צילום: פלאש 90

יו"ר חברת החשמל אמר עוד: "אני כמח"ט חטיבת 500, שירתתי כאן, הייתי אחראי על כל המרחב הזה במשך שנתיים, אני רואה שהאזור הזה היום מיושב על ידי יהודים, וזה מאוד מאוד מרגש אותי, באתי לביקור מקצועי,  החלק שלנו הוא לאפשר כאן לכל ישראלי להתיישב פה, לקבל את התנאים המתאימים לו, ובין השאר גם תשתית חשמל רצינית יציבה איכותית, וזה מה שאנחנו נעשה. יש לנו תכניות, אנחנו יודעים מה אנחנו נדרשים לעשות, ובשיתוף פעולה יוצא מן הכלל אנחנו גם נציג את ההישגים האלו. זה לא חזון ארוך טווח, זה יקרה ממש בתקופה הקרובה" 
עוד הוסיף רונטל: "לא אני קבעתי את דיל המאה, אבל אני צריך להבטיח, שאם יש את דיל המאה, צריך שתשתיות החשמל  יאפשרו אותו". 

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לרונטל ואמר: "יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אנחנו עובדים עם כל משרדי הממשלה עם כל הגופים הגדולים במדינת ישראל. חברת חשמל היא גוף מסודר מקצועי יעיל שרץ קדימה כמו חברת חשמל יפתח רון טל היקר שמכיר את האזור עוד מהתקופה שהיה מחט, עובדים איתם גם בשגרה וגם בחירום,  תמיד נהנים לעבוד ביחד אנחנו מאוד מברכים על התוכניות על העבודה המשותפת ללוות גדילה למיליון אזרחים כאן ביהודה ושומרון. התכנון שגם השר וגם יור חברת חשמל שיחד איתנו כבר שנים עמלים עליה, זו הסתכלות קדימה וזו דוגמא להתנהלות נכונה שצריכה להיות בכל המשרדים. היעד האסטרטגי הוא מליון אזרחים בשומרון, ולכך אנו חותרים"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן