החשש נגוז: יהודה גליק יוכל לשוב להר הבית

חבר הכנסת לשעבר יוכל לשוב אל זירת המחלוקת, לאחר שנעצר בה בשבוע שעבר לאחר שנטען כי הלך "לאט מדי". גליק ביקש להודות לשר גלעד ארדן שפעל לביטול הצו והצהיר: "השאיפה לשוויון לכל בהר הבית, הוא מהמאבקים הצודקים והחשובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/20 21:49 כח בשבט התשפ

החשש נגוז: יהודה גליק יוכל לשוב להר הבית
חכ"ל יהודה גליק. החשש נגוז, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק התבשר הערב (א') כי השקילה להוציא כנגדו צו הרחקה ממתחם הר הבית נגוזה, וזאת בזכות מאמצים שהפעיל השר לביטחון פנים גלעד ארדן. גליק הודה לחברו לשעבר למפלגת הליכוד בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו ואמר: "אני מבקש להודות לשר גלעד ארדן שפעל נמרצות מאחורי הקלעים, לעו''ד עדי קדר, עו''ד מנשה יאדו וצוות ארגון חננו, לעו''ד שמחה רוטמן, למנכ''ל הקרן למורשת הר הבית, עו''ד אייל שלי ולכל אנשי הציבור והאזרחים הרבים שתמכו, סייעו וחיזקו את משפחתי ואותי, ופעלו למעננו ולמען הר הבית בימים קשים אלו."

עוד הוסיף גליק ואמר: "השאיפה לשוויון לכל בהר הבית, הוא מהמאבקים הצודקים והחשובים. אני מחוייב לו ונחוש להגיע ליעד למרות כל האתגרים שבדרך. לאחר שבוע בו המשטרה נהגה כלפיי בתוקפנות חסרת שחר, תוך איום בהרחקה לחצי שנה, הודיעו לי הערב כי האיום הבלתי מוצדק, בוטל. השבח לריבונו של עולם.

נזכיר כי חבר הכנסת לשעבר נעצר בשבוע שעבר במתחם הר הבית, זאת לאחר שלטענת המשטרה הלך "לאט מדי". אך מעצר זה היה רק יריית הפתיחה לפרשיה שלא עשתה טוב למשטרת ישראל ולגליק עצמו, כאשר המשטרה פשטה על ביתו של גליק באישון ליל מאחר וחשדה כי העלים מסמכי חקירה אל ביתו. לאחר הפשיטה, גליק נשלח לחקירה נוספת, שבעקבותיה שקלו במשטרה להוציא כנגדו צו הרחקה לחצי שנה מהר הבית, שקילה שנשללה בסופו של דבר הערב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן