דובר אבו מאזן לכתבים ישראלים: "השת"פ הביטחוני לא יימשך לנצח"

בשיחה שערך דוברו של אבו מאזן עם כתבים ישראלים אשר ביקרו ברמאללה, הזהיר מפני הפסקת שיתוף הפעולה הביטחוני והדגיש כי הם לא מתערבים בבחירות בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 12:32 כא בשבט התשפ

דובר אבו מאזן לכתבים ישראלים: "השת"פ הביטחוני לא יימשך לנצח"
אבו מאזן, צילום: פלאש 90

דוברו של אבו-מאזן דיבר היום (א') עם כתבים ישראלים במפגש היום ברמאללה. שם לפי מספר דיווחים אמר כי: "עד עכשיו, עד הרגע, השיתוף פעולה הביטחוני בינינו לבין ישראל נמשך כרגיל". כמו כן, הוא הזהיר כי: "זה לא ימשך לנצח. אנחנו מתנהלים בסבלנות כי אנחנו לא רוצים להפוך דברים לגרועים הרבה יותר. רוצים להראות לישראלים שאנו נלחמים בטרור".

כשנשאל האם הוא חושב שאצל גנץ המצב יהיה שונה ענה: "אנחנו לא מתערבים בבחירות בישראל. כל מה שאנחנו רוצים זה פרטנר שיתמוך בשלום - בין אם זה יהיה גנץ או נתניהו".

על רקע דיווחים אלה, נאם ראש הממשלה הפלסטיני שתאיה בוועידת מינכן ואמר כי: "עוד מעט יש בחירות בישראל. אין הבדל מבחינתנו בין ביבי לבני. זה כמו ההבדל בין קולה לפפסי". 

נזכיר כי בשבוע שעבר, קיים אבו מאזן מסיבת עיתונאים יחד עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בה הביעו השניים את התנגדותם לתכנית המאה של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן