גלנט נגד בנט: "פוגע בהרתעה הישראלית"

חבר הקבינט ממשיך את מתקפותיו על שר הביטחון, על רקע שיגורי הבלונים אל עבר ישובי העוטף. גלנט טוען כי שר הביטחון לא פועל מספיק מול השיגורים ובכך פוגע בהרתעה הישראלית. "אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 13/02/20 17:25 יח בשבט התשפ

גלנט נגד בנט: "פוגע בהרתעה הישראלית"
השר יואב גלנט שוב תוקף , צילום: פלאש 90

חבר הקבינט המדיני - בטחוני, שר העלייה והקליטה יואב גלנט ממשיך לתקוף את נפתלי בנט. גלנט טוען כי שר הביטחון פוגע בהתרעה הישראלית בכך שהופך את אמירותיו לריקות מתוכן. "אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר" , אומר גלנט בראיון ל- I24 NEWS, "אבל אם אתה אומר שכל בלון שווה ערך לירי רקטה ולאחר מכן אתה לא עושה דבר לגבי הבלונים, זה פוגע בהתרעה הישראלית".

גלנט מסביר כי ההרתעה הישראלית נפגעת באופן ספציפי דווקא ממדיניותו של בנט, זאת מאחר והוא האחראי על ביטחון המדינה. "הדברים נאמרים מפי שר הביטחון הישראלי ולא אדם מן השורה בישראל". נזכיר, כי הביקורת הזו היא המשך ישיר לקו התקיף והמפתיע של חבר הקבינט, זאת לאחר שתקף את שר הביטחון בציוץ שפרסם בשבוע שעבר.

"חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל - זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת. מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר נסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו. הקבינט מאפשר לשהב״ט לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת" כתב.