גלנט על דרישת ימינה להחיל ריבונות כבר עכשיו: "מעשה ילדותי"

שר העלייה והקליטה יוצא נגד נגד נפתלי בנט על הדרישה להחיל את הריבונות עוד לפני הבחירות. הדברים הם המשך של תקיפות בין הליכוד וימינה בעניין תכנית המאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 09:37 טז בשבט התשפ

גלנט על דרישת ימינה להחיל ריבונות כבר עכשיו: "מעשה ילדותי"
השר יואב גלנט שוב תוקף , צילום: פלאש 90

שר העלייה והקליטה יואב גלנט, חבר הקבינט המדיני-ביטחוני, התייחס, בראיון בכאן ב', לדרישת שר הביטחון נפתלי בנט להחיל את הריבונות עוד לפני הבחירות."כשמישהו בא אחרי שמציגים תוכנית שעבדו עליה שלוש שנים ואומר, 'החילו עכשיו ריבונות', זה ילדותי. אפילו לצורך קמפיין פוליטי זה מעשה ילדותי. זה שאתה יודע לנהוג באוטו לא אומר שאתה יודע לנהל את מערכת התחבורה".

גלנט הבהיר בראיון כי הוא תומך בתכנית המאה של דונלד טראמפ, וציין כי מדובר בתהליך שלום עם פוטנציאל להגיע לקונצנזוס לאומי ובינלאומי. זו לא הפעם הראשונה שבליכוד תוקפים את דרישת יו"ר ימינה בנושא זירוז החלת הריבונות. לפני יומיים ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז על כך בישיבת ממשלה "לכל המצייצים - אנחנו עשינו את העבודה ואנחנו נשלים אותה".

בימינה הגיבו לגלנט: "שר הביטחון בנט שינה את מדיניות מערכת הביטחון מקצה לקצה. מה שעשה השר בנט בארבעה חודשים לא עשו במערכת הבטחון בעשור האחרון. לא ברור מה המניעים של השר גלנט לתקוף את מערכת הביטחון בזמן שראש הממשלה ושר הביטחון משדרים מסר נחרץ לחמאס. ‏ממליצים לשר גלנט, שכבר הודיע בעבר כי הוא תומך בפינוי ישובים והקמת מדינת טרור פלסטינית במרכז הארץ לחזור לעסוק בענייני העלייה והקליטה בהם יש לו ניסיון עשיר".