תאילנד: שישה נוספים נדבקו בנגיף הקורונה

המחלה הולכת ומתפשטת. הרשויות במדינה האסייאתית מדווחות על עליית כמות הנדבקים בה ל-25 בני אדם. בהונג קונג ובפיליפינים מתו שניים כתוצאה מהידבקות. "המצב הולך ונהיה יותר ויותר קשה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 04/02/20 12:29 ט בשבט התשפ

תאילנד: שישה נוספים נדבקו בנגיף הקורונה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

נגיף הקורונה משיך לצבור תאוצה: הרשויות בתאילנד מדווחות על עוד שישה אנשים נוספים, בהם ארבעה זרחים תאילנדיים ושני סינים. בכך, עולה מניין הנדבקים בתאילנד ל - 25 בני אדם. נזכיר, כי מוקדם יותר הבוקר דיווחנו על מדינה נוספת בה אירע מקרה מוות מנגיף הקורונה - הפעם ביפן. מקרה זה מתווסף למוות שהתרחש רק יממה קודם לכן, בפיליפינים. 

בישראל לא לוקחים סיכון, והוציאו צו חריג לכל הבאים מסין, המורה להם לשהות בבידוד לכל הפחות 14 יום מרגע נחיתתם בשדה התעופה וזאת כדי למנוע ככל האפשר את התפשטות הנגיף בישראל. על השוהים בבידוד לדווח על מקום הימצאם לרופא.

במקביל, מי שכבר הספיק להגיע לארץ מסין הוא שליח חב"ד בצ'נגדו, הרב דוב הניג, שסיפר טרם הגעתו ארצה כי "יש כאן (צ'נגדו) סכנת נפשות ופיקוח נפש דוחה הכל. המרחב האווירי ייסגר מחר לחלוטין ובקהילה יישארו 12 אנשים סך הכל כשרובם לא יכולים לצאת כי יש להם חיות מחמד שלא ניתן להטיס אותם או כי יש להם בן משפחה סיני. השארנו במקום מישהו מהקהילה שידאג לכולם לאורך בחינם, יש לנו מסיכות ואספקה גדולה לכולם. המצב הולך ונהיה יותר ויותר קשה".