מוניות שירות בירושלים? סמוטריץ' וברקוביץ' דנו באתגרים התחבורתיים בעיר

שר התחבורה נועד עם יו"ר סיעת התעוררות בירושלים ושמע ממנו על פתרונות לעומסי התנועה בעיר. ייתכן שמוניות שירות ישולבו כחלק משיפור התחבורה בירושלים. ברקוביץ': "מצאנו אוזן שבת"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 04/02/20 11:58 ט בשבט התשפ

מוניות שירות בירושלים? סמוטריץ' וברקוביץ' דנו באתגרים התחבורתיים בעיר
ברקוביץ' וסמוטריץ'. מוניות שירות בירושלים?, צילום: יח"צ

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קיים אמש (ב') פגישה עם עופר ברקוביץ' יו"ר סיעת התעוררות בירושלים בנושאי התחבורה הציבורית בירושלים וסביבתה.

ברקוביץ' הציג בפני שר התחבורה את בעיות התחבורה השונות מהן סובלת ירושלים, הציע לסמוטריץ' דרכי פתרון אפשריות והדגיש בפניו את החשיבות של המשכת קו הרכבת המהירה גל אל מרכז העיר ירושלים, זאת כדי לסייע לעסקים מבקום. אחד הדברים שיבחנו כתוצאה מהפגישה הוא שילוב מוניות השירות בעיר, שאינן פועלות בירושלים. 

ברקוביץ' הודה לשר על ההירתמות ואמר: ״מצאנו אוזן קשבת אצל השר סמוטריץ׳. נושא התחבורה הציבורית עומד בראש מעייניו ואני מבקש לברך אותו על כך. אני מודה לו על ההיענות בשלל הנושאים שהצגנו ובמיוחד להקמת צוות בין משרדי לשילוב אוכלוסיות מכלל המגזרים בעיר בקרב נהגי התחבורה הציבורית בעיר ובטוח שיחד נצליח לקדם ולשפר את הנושא החשוב והנצרך כל כך לתושבי העיר ירושלים״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן