נפתלי בנט ייפגש עם מזכיר ההגנה האמריקני בוושינגטון

שר הביטחון ייפגש עם מקבילו האמריקני מארק אספר וידון עמו באתגרים הבטחוניים השונים באזור ובנסיונות איראן להתבסס בסוריה. פגישה זו בין השניים ראשונה אמז נכנסו לתפקידם

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 03/02/20 08:50 ח בשבט התשפ

נפתלי בנט ייפגש עם מזכיר ההגנה האמריקני בוושינגטון
בנט. פגישת עבודה ראשונה, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

שר הביטחון,נפתלי בנט, ימריא היום (ב׳),לביקור עבודה ראשון בוושינגטון. בביקורו, ייפגש השר עם מקבילו האמריקאי, מזכיר ההגנה ד"ר מארק אספר, ויתקבל במשמר כבוד רשמי ברחבת הפנטגון. זו תהיה פגישת העבודה הראשונה של השניים מאז נכנסו לתפקידם.

בין היתר, ידונו השרים אודות האיומים האזוריים במזרח התיכון ובכלל זה בתוקפנות האיראנית, המתבטאת בניסיונותיה של איראן להתבסס בסוריה ובהמשך חתירתה להגעה לנשק גרעיני. בנוסף, במהלך שהותו צפוי השר בנט להיפגש עם גורמים שונים בממשל האמריקאי, בהם חברי קונגרס ונציגים בסנאט, וכן עם שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר. לצד זאת, יקיים מספר פגישות עם מנהיגי הקהילה היהודית בעיר ויעסוק בהסברת מדיניות הביטחון הישראלית בתקשורת הבינלאומית.

ברקע נסיעתו של השר בנט ישנה תכנית השלום של הממשל האמריקאי, שהוצגה בשבוע שעבר. בהקשר זה, מצוי השר בשיח מתמשך עם הממשל האמריקאי והביע את עמדתו הברורה ביחס להזדמנויות והסיכונים שהתכנית מגלמת.