מד״א העניקו ערכות מיגון מפני נגיף הקורונה לשליח חב״ד בסין

בעקבות נגיף הקורונה, שליחי חב״ד שנשארים בסין מתמודדים בימים אלה עם מצב חירום לאומי שפוקד את המדינה. בתי חב״ד ברחבי סין הפכו בעל כורחם למרכזי העזרה והמידע הבודדים עבור יהודים וישראלים שעדיין בסין

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/20 16:43 ז בשבט התשפ

מד״א העניקו ערכות מיגון מפני נגיף הקורונה לשליח חב״ד בסין
צילום: ללא

כעת בתחנת מד״א ירושלים, נציגי מד״א העניקו ערכות מיגון מפני נגיף הקורונה לשליח חב״ד בעיר גואנגז׳ו, הרב אליהו רוזנברג. שליחי חב״ד בסין מתמודדים בימים אלה עם מצב חירום לאומי שפוקד את המדינה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

בתי חב״ד ברחבי סין הפכו בתקופה האחרונה למרכזי העזרה והמידע הבודדים עבור יהודים וישראלים במדינה. ככל שהימים עוברים, התנאים בסין הופכים קשים יותר, ושליחי חב״ד במדינה נאלצים להתמודד עם מחסור במסכות, מזון ותרופות, וזקוקים לסיוע מיידי. 

הרב אליהו רוזנברג:" אני מודה למנכ״ל מד״א ולנציגיו על העזרה וההיענות המהירה. מרגע שנעשתה הפנייה למד״א, הטיפול וההיענות היו מהירים ביותר. אנו נערכים לחלוקת הערכות ל-14 בתי חב״ד ברחבי סין, שיופצו למען כל הישראלים והיהודים שנמצאים כרגע בסין, וכמובן עבור העם הסיני שכל כך עוזר ותומך בנו".

הרב מרדכי שמואל אבצן, שליח חב״ד ראשי לסין: "לכבוד מנהלי מד"א היקרים.
בשם כל השלוחים בסין, הנני מודה לכם מקרב לב ונפש על שיתוף הפעולה שלכם באספקת מסכות ועוד אביזרי הגנה מול נגיף הקורונה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן