גנץ: הנאום ההיסטורי של טראמפ מתיישב לחלוטין עם העקרונות המדיניים של כחול לבן

יו"ר כחול לבן מגיב לראשונה לתכנית טראמפ, וטוען כי היא מתכתבת עם האג'נדה המדינית של מפלגתו. בליכוד מגיבים לדברים ואומרים: "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/20 19:41 ג בשבט התשפ

גנץ: הנאום ההיסטורי של טראמפ מתיישב לחלוטין עם העקרונות המדיניים של כחול לבן
גנץ. תומך בתכנית טראמפ, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתגובה ראשנה של בני גנץ לעסקת המאה של דונלד טראמפ, אומר יו"ר כחול לבן כי העקרונות המדיניים והביטחוניים של מלפגתו מתכתבים לחלוטין עם התכנית אותה הציע אמש נשיא ארצות הברית.

גנץ הוסיף ואמר כי "תכנית השלום של הנשיא טראמפ תהווה בסיס איתן ונכון לקידום הסדר שלום עם הפלסטינים תוך שמירת ההסדרים שיש לישראל עם ירדן ומצרים והרחבתם מול מדינות נוספות באזור. כל זאת בכפוף להסדרי ביטחון."

עוד הוסיף יו"ר כחול לבן: "הערב ברור יותר מאי פעם שמדובר בתכנית רצינית, מעמיקה ומקיפה שיישומה יקח כ-4 שנים. על מנת ליישמה ישראל חייבת להתקדם לממשלה חזקה ויציבה שבראשה עומד מי שכל זמנו ומרצו מוקדש לביצור ביטחונה ועתידה ולא נאשם בעבירות שחיתות חמורות שיהיה שקוע כל כולו באינטרסים האישיים והמשפטיים שלו."

מהליכוד נמסר בתגובה לדברים: "הטרמפיסט גנץ מנסה לתפוס טרמפ על ההישגים האדירים שראש הממשלה נתניהו הביא לאחר שלוש שנות עבודה מאומצת מול ממשל טראמפ. בדיחה."