בפעם השנייה ב- 24 שעות: צרור בלונים חשוד נחת בעוטף עזה

צרור בלונים נוסף ארוז בעטיפת מתנה, נחת במועצה אזורית שדות נגב. מקרה זה מתווסף למקרים נוספים של בלונים שנחתו בשדרות, קרית גת, ומועצה אזורית שער הנגב. פרטי האירוע נבדקים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/20 19:02 ג בשבט התשפ

בפעם השנייה ב- 24 שעות: צרור בלונים חשוד נחת בעוטף עזה
ארכיון, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

מדיווח של הדקות האחרונות עולה כי צרור בלונים ארוז בעטיפת מתנה, נחת בשטח חקלאי במועצה האזורית שדות נגב שבעוטף עזה. מדובר במקרה השני של בלונים הנוחתים באזור בפחות מיממה. חבלנים וכוחות משטרה הוזעקו למקום, פרטי האירוע בבדיקה. 

נזכיר, כי רק אמש כוחות משטרה הוזעקו לאחר דיווחים על בלונים שנחתו בשדרות, קריית גת והמעוצה האזורית שער הנגב. למקום נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן והשטח נסגר לטיפול על לסיום הטיפול באירוע. עוד באותו יום התקבל דיווח נוסף כי בשטח מיוער בתחום המועצה האזורית בני שמעון אותר צרור בלונים אליהם מחובר פריט מעורר חשד. גם שם שוטרים וחבלן משטרה הגיעו למקום על מנת לבצע טיפול מקצועי בחפץ החשוד. 

לאור מספר אירועים מסוג זה בתקופה האחרונה, במשטרה שבים ומזכירים לציבור - בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100. חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך.