כתב אישום נגד הנאשם בהריגת עמוס סער: "נביחות הכלבה הפריעו לו"

ראובן וולר, שכנו של עמוס סער, מואשם בהריגה. מכתב האישום עולה כי נביחות כלבתו של סער היוו טריגר לביצוע ההריגה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של וולר עד תום ההליכים המשפטיים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/01/20 11:43 א בשבט התשפ

כתב אישום נגד הנאשם בהריגת עמוס סער: "נביחות הכלבה הפריעו לו"
סכין. אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש הבוקר (ב') נגד ראובן וולר, שמואשם שהרג לפני מספר שבועות את עמוס סער. על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בעיר, לוולר היה סכסוך קודם עם סער, בין השאר בגלל נביחות הכלבה שהחזיק סער. וולר איים על סער וביקש ממנו שיפעל לסיום נביחות הכלבה, ולבסוף דקר אותו בפלג גופו העליון. בהמשך סער מת מפצעיו. כמו כן, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אורלי סער, אלמנתו של עמוס, תיארה את השתלשלות האירועים: "צלצלו בדלת, עמוס יצא לפתוח ושם הוא נדקר ונרצח. מעולם לא היה לנו סכסוך שכנים. עמוס כל הזמן אמר לי 'הוא מסכן'", והוסיפה כי המתיחות שהיתה לשכן מולם הופסקה לאחר שהכלבה שלהם עזבה את הבניין. "הכלבה שלנו עברה לגור עם הבן שלי ביישוב. כל העניין נרגע. אורלי טענה גם כי השכן שנעצר "רדף אחרי המשפחה הרבה זמן."

נזכיר כי האירוע התרחש בסוף דצמבר האחרון. סער, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר על ידי שכנו ודימם למוות. כוחות הצלה מצאו אותו כשעל גופו סימני דקירה והבהילו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב אנוש. כעבור זמן מה, צוות הרופאים נאלץ לקבוע את מותו. סער השאיר אחריו אישה וארבעה ילדים.