האזינו: עימות סוער בין סמוטריץ' ליעקב ברדוגו

שר התחבורה התבקש לחוות דעה על תכנית המאה, אך הראיון גלש לחילופי מהלומות בינו לבין שדר גל"צ, יעקב ברדוגו. סמוטריץ' אמר בציניות: "גם לנתניהו מגיע שופר בתקשורת", ברדוגו הגיב: "אתה לא ראוי להתייחסות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/20 18:35 כט בטבת התשפ

האזינו: עימות סוער בין סמוטריץ' ליעקב ברדוגו
סמוטריץ'. הותקף בשידור, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התראיין לפני שעה קלה אצל יעקב ברדוגו וירון וילנסקי. סמוטריץ' התבקש לחוות דעתו על תכנית המאה של טראמפ, אך את ההשתלחות בו שתבוא לאחר מכן על ידי ברדוגו הוא לא חזה. 

סמוטריץ' התייחס לתחילה לתכנית המאה ואמר כי הוא מתנגד לה במידה ותקום מדינה פלסטינית כזו או אחרת בין הירדן לים. ברדוגו אמר לסמוטריץ' בתגובה: "תמשיך לתת את התיאוריות של האידאוגליה הימנית שלכם ובוא נראה בסוף כמה מנדטים תספרו במדרגות. אתם תפילו את שלטון הימין. את החלום ואת החזון."

סמוטריץ' לא נשאר חייב והגיב: "את הציניות תשמור למרואיינים אחרים", והמשיך את הקו הציני כשאמר "אני מגדולי המגנים על זה שגם לנתניהו מגיע שיהיה שופר בתקשורת הישראלית ואתה עושה את מלאכתך נאמנה." ברדוגו כעס על תגובתו של סמוטריץ' והפטיר לו מיד לאחר מכן "אתה לא ראוי שאני אגיב לך." בהמשך האשים ברדוגו את סמוטריץ' בכך שרצה לחבור לבני גנץ, וטען כי בגללו נפל שלטון הימין.

צפו בדברים: