בנט עונה לראש הממשלה הפלסטיני: נבלום את הבנייה שלהם

שר הביטחון משיב למוחמד אשתייה, שטען מוקדם יותר כי יפעל לתפיסת שטחי C. "התקופה הקרובה היא מעבר מבלימה להכרעה, להחלת הריבונות על שטחי C שבארץ ישראל, שביהודה ושומרון"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/01/20 14:22 כד בטבת התשפ

בנט עונה לראש הממשלה הפלסטיני: נבלום את הבנייה שלהם
בנט בסיור , צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון נפתלי בנט עונה לראש הממשלה של הרשות הפלסטינית: לאחר שהאחרון הכריז מוקדם יותר כי כי הראשות תפעל להתניע מערכה לתפיסת שטחי C, עונה בנט: " אנחנו נתפוס את השטחים של ארץ ישראל, ניישב בהם את אזרחי מדינת ישראל ונבלום את הבנייה הפלסטינית"

את הדברים אמר בנט בעת סיור שערך במועצה אזורית מטה בנימין. שר הביטחון הוסיף ואמר: "בשנים האחרונות אנחנו נמצאים בקרב בלימה. התקופה הקרובה היא מעבר מבלימה להכרעה, להחלת הריבונות על שטחי C שבארץ ישראל, שביהודה ושומרון. זו המשימה, ואפשר לעשות את זה בשנה הקרובה, לפרוץ את ההקפאה הזאת של 52 שנים שבהן שלא החלנו את החוק אפילו על סנטימטר אחד. ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, בשומרון, ביהודה - אנחנו נחיל ריבונות״.

דבריו של בנט מתכתבים עם צעדיו בעת האחרונה. נזכיר, כי יו"ר הימין החדש הספיק לעצור כספי מחבלים שקיבלו עד כה משכורת חודשית מהראשות הפלסטינית, וגם אמר לאחרונה כי יש לעצור את הבניה הבלתי חוקית של הפלסטינאים.