הפסל המפורסם של הרצל במחלף הסירה הולבש בחולצת "כהנא חי"

פעילי שמאל אנונימיים כיסו את הפסל של הרצל במחלף הסירה בסמלה של תנועת "כך", בנוסף הוסיפו מסרים נגד הימין הקיצוני ונגד הומופוביה. " "די לחנך להומופוביה, לכיבוש, לשנאה" כך נכתב בשלט על יד הפסל

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/01/20 10:20 כ בטבת התשפ

הפסל המפורסם של הרצל במחלף הסירה הולבש בחולצת "כהנא חי"
הפסל במחלף הסירה, צילום: דוברות המשטרה

פרובוקציות והשחתה במחלף הסירה:  דמותו של הרצל, שמתנוססת במחלף הסירה, שבכניסה להרצליה כוסתה במחאה. על פסלו המפורסם של הרצל הונח סמל תנועת "כך" של הרב כהנא, עם כיתוב שמוחה על ההקצנה בימין. המשטרה פתחה בחקירה: האחראים לתליית הדגלים הם פעילי שמאל אנונימיים שמסרבים להיחשף.

ל"חולצה" הוסיפו שלט הכותב "כהנא?! לא מה שחזינו. די לחנך להומופוביה, לכיבוש, לשנאה" הדברים מרומזים כנראה לא רק לעוצמה יהודית שמנהיגה הוא מחסידי הרב כהנא אלא גם אל שר החינוך רפי פרץ שקרא למשפחות חד מיניות לא טבעיות בשבוע שעבר. מהמשטרה נמסר: "במהלך הלילה התקבל דיווח במשטרה על תליית שלטים וכיסוי דמותו של הרצל במחלף הסירה".

זו אינה השחתה ראשונה של קיצוניים ביממה האחרונה, אמש גם על שלט חוצות של ישראל ביתנו צוייר צלב קרס ליד דמותו של אביגדור ליברמן.  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן