פוטין יגיע לישראל ועשוי להעניק חנינה לנעמה יששכר

הישראלית הכלואה בכלא הרוסי מזה חודשים ארוכים לאחר שנתפסה עם סמים באמתחתה, עשויה לקבל חנינה מנשיא רוסיה שיגיע לארץ בשבוע הבא. מוקדם יותר הרגיע נתניהו ואמר "שחרורה של יששכר מתקדם"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 16/01/20 20:38 יט בטבת התשפ

פוטין יגיע לישראל ועשוי להעניק חנינה לנעמה יששכר
פוטין ונתניהו. תוענק חנינה?, צילום: קובי גדעון, לע"מ

מדיווח של הדקות האחרונות עולה כי נעמה יששכר עשויה לקבל חנינה מנשיא רוסיה ולדימר פוטין. פוטין, שיגיע לישראל בהמשך, שוחח עם נתניהו בנושא בשבוע שעבר. מלשכת נתניהו נמסר כי השיחה הייתה חמה ועניינית. "השיחה חיזקה את האופטימיות של ראש הממשלה שעניין שחרורה של נעמה יששכר מתקדם לקראת פתרון" טענו.

לאחר פרסום הודעתו של נתניהו אמרה יפה יששכר, אמה של נעמה, כי "ראש הממשלה אמר לי שעליי מוטלת האחריות לשמור על חוסנה הנפשי של נעמה כל עוד היא בכלא הרוסי, ולהיות חזקה ואופטימית כי כראש ממשלת ישראל מחויב לשחרר את נעמה. אני אופטימית כעת ומבקשת בכל ליבי מנשיא רוסיה לפעול כידיד אמיתי של ישראל והעם היהודי וכמנהיג מעצמה עולמית, ולשחרר את נעמה שלי חזרה לביתה שבישראל".

הנשיא פוטין כאמור, יגיע ביום חמישי הבא לביקור בן יום אחד בישראל כדי להשתתף בפורום השואה הבינלאומי ביד ושם, לחנוך אנדרטה לזכר קורבנות המצור על לנינגרד בגן סאקר בירושלים. פוטין ייפגש עם הנשיא ריבלין ועם ראש הממשלה נתניהו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן