נתניהו שוחח בטלפון עם פוטין על עניינה של נעמה יששכר

ראש הממשלה ונשיא רוסיה דנו בסוגיית שחרורה של נעמה יששכר. מלשכת נתניהו מסרו כי השיחה הייתה חמה ועניינית, נתניהו מביע אופטימיות לגבי התקרבות שחרורה של נעמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 12:42 יט בטבת התשפ

נתניהו שוחח בטלפון עם פוטין על עניינה של נעמה יששכר
הפגנה למען נעמה יששכר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (ה') בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על ההתפתחויות באזור ועל עניינה של הצעירה הישראלית נעמה יששכר. בלשכב מסרו כי "השיחה הייתה חמה ועניינית. השיחה חיזקה את האופטימיות של ראש הממשלה שעניין שחרורה של נעמה יששכר מתקדם לקראת פתרון". 

נשיא רוסיה צפוי בשבוע הבא להגיע לביקור בן יום בישראל לרגל פורום השואה, יפה יששכר אמה של נעמה איימה כי תחסום את דרכו של פוטין לביתו של הנשיא ריבלין, כאות מחאה. בתגובה הודיעו למשפחה שעדיף שיישמרו על שתיקה סביב ביקורו של הנשיא פוטין, ולא יבצעו פרובוקציה כלשהי בזמן שהותו בארץ - זאת על מנת שלא לפגוע במטרת השבתה של נעמה ארצה.

נתניהו מסר מכתב ליששכר, בו כתב לה: "אזרחי המדינה חושבים עליך. איננו מפקירים אף אדם לגורלו, וכך גם במקרה שלך. מדינת ישראל ואני משקיעים מאמצים בלתי פוסקים כדי להביא לשחרורך. אנו עומדים בקשר עם בני משפחתך, ובכל שיחה איתם אנו מדגישים את מחויבותנו להחזיר אותך הביתה בהקדם". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן