גורמים בבית היהודי לרב פרץ: הנח את המפתחות

לאחר שהתייחס לאירועים האחרונים, גורמים בבית היהודי תוקפים את הרב פרץ וקוראים לו להתפטר. "הרב פרץ קבר את הבית היהודי כדי להציל את עצמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 19:59 יט בטבת התשפ

גורמים בבית היהודי לרב פרץ: הנח את המפתחות
פרץ. סערה סביבו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסערה סביב הרב פרץ מסרבת להירגע. לאחר שפרץ פרסם מוקדם יותר בחשבון הפייסבוק שלו אודות השתלשלות העניינים מהזווית שלו, כולל התנצלות לעוצמה יהודית, גורמים בבית היהודי אומרים: "אם נותרה לו יושרה פנימית כלשהי, עליו להניח את המפתחות וללכת הביתה."

על פי טענת הגורמים, מאמציו של הרב פרץ להאשים את צרכז הבית היהודי בקריסתו שלו "מביכים". "רק לפני שבועיים וחצי ניסה מזכ"ל המפלגה ניר אורבך בהנחיית פרץ להביא למרכז המפלגה החלטה לקבוע את הרשימה כרצונו, טוענים הגורמים, "בלא התחשבות כלל במרכז המפלגה משכשל בכך, החליט לפוצץ את מרכז המפלגה באירוע אלים ומביש שהכתים את פני המפלגה."

"פרץ טוען שהפר את הסיכום עם איתמר בן גביר כדי להציל את עם ישראל ואת הציונות הדתית ובכך מודה שלא פעל כלל כדי להציל את המפלגה שבראשה עומד. הרב רפי פרץ קבר את הבית היהודי כדי להציל את עצמו. אם נותרה לו יושרה פנימית כלשהי, עליו להניח את המפתחות וללכת הביתה" אומרים בזעם.

כזכור, הרוחות בבית היהודי לא רגועות, וישנן טענות רבות בשבועות האחרונים כנגד התנהלותו של פרץ, כאשר העיקריות שבהן מצביעות על המחטף הפוליטי שעשה לסמוטריץ', יחסו למוטי יוגב, והשיא הגיע לאחר המהומה שהתרחשה בכינוס הבית היהודי, שאף גרמה לפרץ להימלט ממנו מהדלת הצדדית של האולם.