בנט הודיע: ״ימינה תישאר מאוחדת אחרי הבחירות, לא בלוק טכני״

שר הביטחון ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: "התאחדנו. לא בלוק טכני, סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות. גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית הנבחרת הכי טובה בישראל לניצחון״

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 11:05 יט בטבת התשפ

בנט  הודיע: ״ימינה תישאר מאוחדת אחרי הבחירות, לא בלוק טכני״
שר הביטחון, נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

שר הביטחון נפתלי בנט יוצא במסר מפתיע לגבי עתידה של מפלגת ימינה, וקורא כי הפעם, בניגוד לסבב הבחירות הקודם, ימינה תשאר מפלגה מאוחדת ולא בלוק טכני. כך כתב בחשבון הטוויטר שלו: "התאחדנו! לא בלוק טכני. סיעה מאוחדת לפני ואחרי הבחירות. ימינה-טב".

"גאה להנהיג תנועה שמחברת את כל הימין האידיאולוגי וכל גווני הציונות הדתית: דתיים, חילונים, מסורתיים, חרדלים, ליברלים—כולנו בעד שלמות ארץ ישראל ועם ישראל, ומסורת ישראל. חירות האדם. הנבחרת הכי טובה בישראל! לניצחון!" כך כתב.

מהלך זה הינו מפתיע, אך מחזיר את בנט לתפקיד ראש הבית היהודי של הבחירות לכנסת ה-20, כעת כוחו חזק יותר כשהאיחוד הלאומי והבית היהודי נמצאים בעמדות יותר חלשות, בעוד אנשי בנט ממוקמים גבוה ברשימה. כמו כן בנט הראה בימים האחרונים כי הוא אינו נענה להוראות רבנים או ללחצים של נתניהו להוסיף את עוצמה יהודית לרשימה, עד שהאחרון נכנע. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן