איתמר בן גביר: הרב רפי פרץ תקע לי סכין בגב

אחרי שהותירו אותו מחוץ לאיחוד תוקף איתמר בן גביר: הרב פרץ - שר חינוך שמשקר, סמוטריץ - ילד קטן על תפקידים, שקד - אין לה שום אחריות.

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/20 23:22 יח בטבת התשפ

איתמר בן גביר: הרב רפי פרץ תקע לי סכין בגב
צילום: .

דקות אחרי שהתברר לו כי חבריו בימין הותירו אותו מחוץ לאיחוד המפלגות, ולאחר שכבר חתם על הסכם עם הרב רפי פרץ לריצה משותפת, תוקף הלילה איתמר בן גביר את שותפיו לשעבר.

"הפוליטיקה של הציונות הדתית הגיעה לשפל המדרגה, ולצערי מי שמתקרא שר חינוך בגד בי ותקע בי ושמונים וארבע אלף אנשים שהצביעו לעוצמה יהודית סכין בגב. 

"שלא תהיה טעות, זה לא רק הרב פרץ שבמשך שלושה שבועות הצלנו את הקריירה הפוליטית שלו, אחרי שבמועד אלף של הבחירות בזכות החיבור עם "עוצמה יהודית" הוא וסמוטריץ הפכו להיות שרים. אלא זה כל הפוליטיקאים בציונות הדתית: סמוטריץ בנט ושקד כולם היו במעל.

"בפעם שעברה הם סיפרו כמה הם מבינים שפילוג בימין זה לא טוב, וכמה זה לא בסדר שאיתמר בן גביר הלך לבד הפעם עשינו הכל כדי ללכת ביחד. הסכמנו לוותר על מקומות הלכנו יד ביד עם הרב רפי פרץ.

"השר בנט ואמר הבעיה שלו זה הבעיה עם התמונה בסלון, אז כדי למנוע מפלה של הימין ולהציל את ממשלת הימין הורדתי את התמונה מהסלון. מסתבר שלא מעניין את האנשים האלה לא אידאולוגיה  ולא שום דבר - רק אגו.

"בנט סמוטריץ, שנלחם כמו ילד קטן על תפקידים, איילת שקד שאין להם שום אחריות. בסופו של דבר שר חינוך שמשקר - זו חבורה שלא ראויה להנהגה. עוצמה יהודית הולכת להציל את שלטון הימין. והקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, ובוגדים בערכים. לנו בעוצמה יהודית יש אחריות ולכן מתוך האחריות הזו נרוץ וננצח."